Blade MQX BNF

Ik vind het altijd zo jammer als mensen iets al afschrijven zonder dat het geprobeerd is. Het lijkt mij een erg leuk ding. En deze staat zeker nog op mijn lijstje :).
Hoewel dat nog wel even gaat duren aangezien we eerst gaan trouwen ;).

Voor vijf tientjes heb je iets wat net zo leuk vliegt

Tataa ........
Intruder.jpg

die hebben we ook al. althans, schoonvaders ....
alleen nog niet mee gevlogen door de beperkte ruimte. deze gaan we volgende week tijdens de 2 wekelijkse vlieg meeting proberen.

en wat die 1s lipo betreft, je hebt gelijk. een beetje meer power mag het wel eens worden. maar aangezien er velen al genoeg 1s lipo's hebben van de blade, zoals ikzelf, is dit helemaal geen probleem.

Jongens, jongens, laten we toch nog effe wachten met dat commentaar tot iemand echt hiermee gevlogen heeft. Daarbij moet je dan ook niet vergeten dat Blade geen speelgoed maakt maar hobby helis. Dus wat electronica, duurzaamheid en onderdelen voorziening betreft kun je dat niet vergelijken met de hierboven genoemde speelgoed quads....
c60kByzdwx0[/media] Grade Versus Hobby Grade RC Helicopters - YouTube
Voor diegenen die het verschil niet echt weten pak dit filmpje maar eens!

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zou ik geen commentaar mogen leveren na het lezen van de specs? :)

Ik weet donders goed wat voor spullen Blade maakt, ik heb diverse spullen van Horizon, waaronder de MSR. Vooral de MCX was een behoorlijk innovatief speeltje.
Quadcopters met drie assen stabilisatie kan je nu bij bosjes kopen en ik vraag me af wat Blade toevoegt aan de markt met een quadcopter met specs van een paar jaar geleden maar met een prijs van nu. Innovatief is het in ieder geval niet.

Als je vergelijkt wat je krijgt voor je centen met die 9806 ( onderdelen bij pearl.de ) dan blijf ik erbij dat ze beter iets serieuzers uit hadden kunnen brengen.
Ik verwacht van Blade als bedrijf gewoon beter, iets wat anderen na willen maken in plaats van zoals nu andersom.

Mijn twee centen :)

Je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit.......LOL

Ik koop in ieder geval geen auto op basis wat in de folder staat.

Maar eerlijk gezegd; waar bemoei ik mij eigenlijk mee. Ik vind multicopters
niet eens leuk. Wat helis aangaat ben ik een tradionalist en zal (voorlopig; never say never) geen multicopter kopen.

Zojuist even een ritje naar Ridderkerk gemaakt, nog nooit zoveel quads bij elkaar gezien :P Vanavond eens even uitproberen...

Ik verwacht dat je de zender niet moet instellen. Gewoon een blanco model nemen. Als Horizon zijn huiswerk heeft gedaan (is meestal wel het geval) kan je dan zo wegvliegen. Je kan evt wat expo of dual rate uitslagen programmeren als je hem te fel vindt.

Gave machine

Vandaag genoeg binnen gehad morgen even testen

Arnold
Modelbouwridderkerk.nl

Ik verwacht dat je de zender niet moet instellen. Gewoon een blanco model nemen. Als Horizon zijn huiswerk heeft gedaan (is meestal wel het geval) kan je dan zo wegvliegen. Je kan evt wat expo of dual rate uitslagen programmeren als je hem te fel vindt.
Klopt, heb een 'slot' op m'n DX6 gepakt, gereset, gebind aan de mQX en het gaat gelijk goed. Even getest wat het ding aankan en het tillen van een Veho Mini DV à 40 gram lukt met volle accu prima, een kloon hiervan van 20 gram is geen enkel probleem. Dat biedt perspectieven ;)

Heb nog niet eerder met een quad gevlogen en het gaat eigenlijk heel soepeltjes. Accu's zijn overigens identiek aan de exemplaren van de 120 SR.

Back