Alles wat tegen de zwaartekracht in gaat is vliegen. Dus hoveren ook...Hoveren is geen vliegen in mijn boek. Maar misschien bij eflite wel...
Willem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles wat tegen de zwaartekracht in gaat is vliegen. Dus hoveren ook...Hoveren is geen vliegen in mijn boek. Maar misschien bij eflite wel...
Alles wat tegen de zwaartekracht in gaat is vliegen. Dus hoveren ook...
Willem.
Daar gaat het niet om. Jij deed de uitspraak dat hoveren geen vliegen is. En dat is niet zo.Hoveren kun je nog wel met een 0 kanaals heli die op een bepaalt throttle percentage vast is gezet, als hij ook met 45 graden flybar is uitgerust. Dat zegt niets over of je er wat mee kan. Als een fabrikant op de doos zet dat elke heli wordt proefgevlogen, moeten ze dat waarmaken. Een proefrit in een auto is ook meer dan de motor starten en weer uitzetten...
Daar gaat het niet om. Jij deed de uitspraak dat hoveren geen vliegen is. En dat is niet zo.
Of een heli heeft proef gevlogen of niet is weer een ander onderwerp.
En hoveren met een 250 valt vies tegen kan ik je melden. Dus in mijn boek is hoveren wel vliegen.
Willem.