Ja ik heb een nieuw model aangemaakt en op meerdere manieren gebind met of zonder rudder. Idd dat rudder gedoe is maar iets raar maar toen ik hem voor de eerste keer gebind had met rudder naar rechts ging dat van de eerste keer!
De antenne heb ik ook nagekeken daar dacht ik ook aan omdat hij niet wil binden.
Het enige wat ik nog zou kunnen denken is dat de printplaten kapot zou zijn maar dat verander ik niet voor die prijs!
Heb met mijn msr en 120sr 1000de keren gecrasht waardoor ik Veel reparatie werk had maar nooit iets meegemaakt met het bind proces...
Thx voor de info
Hallo ik heb vorige week een nano cp x gekocht om 3D te leren vliegen!
Ik vlieg zelf al een lange tijd met een msr en een 120sr en omdat ik dat voledig onder de knie heb wil ik een statie hoger gaan :wink:
dus heb ik een cp x bnf gekocht heb die gebind met mijn dx6 dat was geen probleem.
Ik heb er twee vlieguren opzitten bij deze heb ik nergens tegen gevlogen of schade opgelopen enkel mijn landingsstel door hem zwaar tegen de grond te zetten!
nu heeft de heli zich (ontbind) zal ik het dan zo noemen!
Heb al tal van pogingen gedaan om deze terug te binden maar zonder succes!
Als er iemand een idee heeft wat het zou kunnen zijn altijd welkom grts...
Kets Kenny
Tja, als je de heli zo hard neer hebt gezet dat het landingsgestel daardoor stuk is gegaan, dan zou het mij niets verbazen dat de printplaat hierdoor stuk is gegaan, ligt dus niet aan de heli want die heeft het voor deze harde landing goed gedaan, maar hij kan veel hebben maar eens is dat over

Zelf heb ik die pech ook regelmatig

Laatst bewerkt: