BNK

  • Topicstarter Topicstarter vijf
  • Startdatum Startdatum
met zo'n nieuwer model ga jij als beginner niet sneller zijn, je gaat enkel meer geld kwijt zijn :)

't is geen onroad hé :)
 
Nee het is mij absoluut niet te doen om de snelheid van het model, een topper met een 27T rijdt mij eraf als ik een 5,5T heb. Maar het is eerder voor de onderdelen, bv. Xray laat de onderdelenservice voor z'n iets oudere modellen snel wegvallen, vind ik echt jammer van het merk, en Tamiya blijft zorgen voor de service van 'oude' auto's.
 
potloodslijper zei:
Xray laat de onderdelenservice voor z'n iets oudere modellen snel wegvallen, vind ik echt jammer van het merk

Over welke X-ray heb je het dan bijvoorbeeld?

Dikke kans dat Xray binnenkort nog met een electro-offroad wagen komt, dan doen ze helemaal alles :mrgreen:
 
Ik heb het dan zowat over FK'04 - FK'05 - T2, bv. bij Roal verdween de onderdelensupport wel snel nadat de nieuwe modellen kwamen.
Btw: ik sta nu op de pre-order lijst voor een BJ4 WE, dan kan ik nog altijd beslissen he.
 
potloodslijper zei:
Ik ben geweest om fotokes te pakken :D
Die 4WD's waren wel echt snel, sneller dan ik had verwacht. Maar ik heb wat negatieve punten van de TRF501X gehoord, maar ook iets van de BJ4, namelijk dat de cardan heel snel zou breken bij een slechte sprong op de neus, is dat waar?
Verder vond ik de B4 wel overtuigend, toch een veel schoner autoke dan de Losi's :P

ik heb een bj4 en heb nog geen enkele cardan gebroken. alleen wat voor- en achterarmen.

kris
 
Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...
 
Oneway kan je die van de Asso Nitro TC3 gebruiken. Die hebben ze niet in het assortiment zitten bij JConcepts.

Ze hebben wel een oneway setje voor op de cardanas.
 
potloodslijper zei:
Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...[/quoi

De voor ophanging is het zwakste punt van de bj4 de draagarmen willen nog wel eens breken, en dan heb je soms ook een kromme demper stang en aandrijf as. Dit is bij heel veel 4wd modellen het geval. Voor de rest is de auto erg goed, en extra diff huizen kopen is echt onzin.
 
Dan laat ik dus de diffhuizen, de CVD's voor en achter bestel ik, en de ophanging voor dubbel. Ik heb ook gelezen (van Pasqual) dat de front shocktower soms een probleem is bij de BJ4, heb jij hem al gebroken of het gezien?
Ik bestel liever meteen wat meer zodat ik tijdens een race niet uitval omdat er iets stuk is, en ik moet dan een tijd geen parts bestellen.
 
potloodslijper zei:
Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...

ik zal u wat helpen zoeken.

de one-way aanrader http://www.jconcepts.net/shop/product_info.php/cPath/40/products_id/154

dit ook ; http://www.jconcepts.net/shop/product_info.php/cPath/23_26/products_id/200 of het moet nu in de auto zitten maar dat weet ik niet.

en voor en achter armen enz.

heb jij paypal?
 
stefke zei:
en klein accidentje met den tweewieler den dag ervoor heeft er een stokje voor gestoken. :roll: Ik ben nu aant wachten tot ze nen hoop titanium in mijn schouder duwen. Hopelijk van betere kwaliteit dan sommige turnbuckles. :lol:


Grappig. Een aantal jaren geleden heb ik ook met een accidentje met den tweewieler een titanium plaat en vijzen in 't sleutelbeen gekregen. Bij de check-up na 3 maand zei de dokter "Het goede nieuws is dat het aanéén staat. Het slechte nieuws is dat die ti plaat gebroken is".
Ik heb die 2 stukken plaat nog altijd. En m'n sleutelbeen staat nu een beetje vierkantig ipv licht gebogen.
 
elvo zei:
Grappig. Een aantal jaren geleden heb ik ook met een accidentje met den tweewieler een titanium plaat en vijzen in 't sleutelbeen gekregen. Bij de check-up na 3 maand zei de dokter "Het goede nieuws is dat het aanéén staat. Het slechte nieuws is dat die ti plaat gebroken is".
Ik heb die 2 stukken plaat nog altijd. En m'n sleutelbeen staat nu een beetje vierkantig ipv licht gebogen.

Da's Straf. Misschien was het Losi titanium. :lol:

Het gaat al beter, ik kan alleen mijne zender niet omhoog houden dus ik zal de zondag missen. Scheize :cry:
 
Back
Top