Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
potloodslijper zei:Xray laat de onderdelenservice voor z'n iets oudere modellen snel wegvallen, vind ik echt jammer van het merk
potloodslijper zei:Ik ben geweest om fotokes te pakken![]()
Die 4WD's waren wel echt snel, sneller dan ik had verwacht. Maar ik heb wat negatieve punten van de TRF501X gehoord, maar ook iets van de BJ4, namelijk dat de cardan heel snel zou breken bij een slechte sprong op de neus, is dat waar?
Verder vond ik de B4 wel overtuigend, toch een veel schoner autoke dan de Losi's![]()
potloodslijper zei:Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...[/quoi
De voor ophanging is het zwakste punt van de bj4 de draagarmen willen nog wel eens breken, en dan heb je soms ook een kromme demper stang en aandrijf as. Dit is bij heel veel 4wd modellen het geval. Voor de rest is de auto erg goed, en extra diff huizen kopen is echt onzin.
potloodslijper zei:Ik ga ineens 2 sets voorarmen, 2 sets achterarmen, beide diffhuizen, under tray, front shocktower, slipper steel hardware kit en een extra vijzenset bestellen. Zijn dingen als een extra motor mount, CVD's en stuurblokken nodig? Ook vind ik de one-way nergens op de site...
stefke zei:en klein accidentje met den tweewieler den dag ervoor heeft er een stokje voor gestoken. :roll: Ik ben nu aant wachten tot ze nen hoop titanium in mijn schouder duwen. Hopelijk van betere kwaliteit dan sommige turnbuckles. :lol:
elvo zei:Grappig. Een aantal jaren geleden heb ik ook met een accidentje met den tweewieler een titanium plaat en vijzen in 't sleutelbeen gekregen. Bij de check-up na 3 maand zei de dokter "Het goede nieuws is dat het aanéén staat. Het slechte nieuws is dat die ti plaat gebroken is".
Ik heb die 2 stukken plaat nog altijd. En m'n sleutelbeen staat nu een beetje vierkantig ipv licht gebogen.