Ja ik moet u nog 1545 euro van die motorplaat, meer dan ik in kas heb dus is PB Industries van u! Er zat dus geen homofiele ondertoon in het bericht, gij vunzigaard.
Ja en als iedereen die een PB stuurt die persoon via een forumpost dan gaat verwittigen dat er een PB is dan wordt het helemaal te gek, aangezien je zowel voor een PB als een post een mail in je inbox krijgt, en nog eens een popup PB vewittiging hier op 't forum zelf. Dat zijn veel verwittigingen voor 1 PB! Trouwens PB in langenfeld had ge weer veel P'n kunnen B'n!
Even het topic vervuilen met #edit twee foto's van vandaag. Picasa Web Albums - 11428720548442045... - Clubrace 23 M... http://picasaweb.google.com/114287205484420456964/Clubrace23Mei2010#5474601865244821506
Dank u, maar alle eer gaat naar m'n pa. Was vandaag zelf aan het rijden. Vliegen kan de df-02 wel. Alles daarvoor en daarna is een ander verhaal
Wie heeft er 1° toe-in hubs liggen voor een losi, die er vanaf wil, en zaterdag/zondag naar vlijmen komt?
Ik hoor allerlei geruchten nadat we tijdens het BNK te Kampenhout 5 min runs hebben gedaan : is dit nu voor het hele seizoen of was dit enkel voor Kampenhout gezien de grote opkomst ? m.a.w. : rijden we in Vlijmen 5 of 6 min ? Toen de bevraging onder de piloten werd gedaan in Kampenhout, kwam het in ieder geval bij mij zo over dat het enkel een uitzondering voor Kampenhout zou zijn, geen verandering voor het ganse seizoen.