Hij zit nog boven de drijvers,en kan nog omhoog eventueel.De strut/ prop zit ook nog behoorlijk diep onder de romp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hij zit nog boven de drijvers,en kan nog omhoog eventueel.De strut/ prop zit ook nog behoorlijk diep onder de romp.
Oh nou ,dan moet het toch geen probleem zijn[emoji16]Dat formaat motor heb ik wel ‘s met succes in een mini-hydro weten te proppen. Zeeën van ruimte in de Matea dus.
Nee maar rechtsom gaat die helemaal niet.Bochtjes linksom zullen natuurlijk nooit lekker gaan werken met de turnfin aan de rechterkant...
Thanks,Idd het roerblad moet naar achter[emoji28]Geen overhaaste conclusies. Stuiteren, ja, maar alles beter dan vlak op het water. Al een mooie snelheid. Dit type is, zoals gezegd, niet gemaakt voor korte bochten. Op volle snelheid moet een flauwe bocht rechtsom er wel in zitten. Die nippels van het motorspant kun je ook nog verwijderen, scheelt weer ruimte. Al met al, best wel een mooie prestatie! Nu verder.
PS roerblad ter hoogte prop had ik ook al genoemd, enfin... dat is wel makkelijk op te lossen
Die heb ik ook nog liggen tot 38mm.Om uit te proberen wat goed loopt, heb ik een hele reeks Graupner S Carbon Props liggen (artikelnummer 2318.xx). Kosten iets van €5 per stuk. Als je dan de goeie gevonden hebt, kun je die maat altijd nog in metaal geslepen en gebalanceerd erop zetten.
Nee nog niet gekeken, bedankt voor de tip[emoji1303]Heb je al eens bij miniracingteknik.se in Zweden gekeken daar haal ik mijn rigger hardware
meestal vandaan.
Groet Jack