De voorbije week wat doorgewerkt aan de boegschroef, en proefgedraaid in een kop water. Dat kleine ding verzet water, dat hou je niet voor mogelijk. Voor de foto terug even gedemonteerd.
Omdat ik niet stilgezeten heb, even tijd voor een update Hier de boegschroef ingebouwd Langs de buitenkant Het waterdichte deksel, dit bootje moet in het kanaal kunnen ! Het wordt een containerschip 1:300, de opbouw was een monnikenwerk Een koperen 3-blad van 16mm (van de propshop.uk) Bij de volgende update hoop ik de elektriciteit klaar te hebben, het dek erop gelijmd, en alles in kleur.
Even een update van werken onderdelen van een 20' container de elektrische voorzieningen aan dek:v.r.n.l. zekeringen, oplaadstekkers en aansluitingen voor eventuele navigatielichten, hoofdschakelaar Nog wat details en schilderwerk aan de brug. De kleuren komen wat hard over, als er wat "vaarschade" is, later misschien weatheren.
@zinnia Netjes gedaan ,Zinnia en dat waterdicht maken goed idee zo op deze manier :roll: En dat allemaal voor een belg he Gr Frederik
Complimenten Zinnia, Helemaal toppie op dit moment ben ik (nog) niet zelf bezig met modelbouw maar ik voel nu wel de drang komen om zo'n container model te laten varen. Een echt mooi schip en wat een geduld hebben jullie zeg. Complimenten Vriendelijke groeten, Danny.C