he maar waarom zou je dat wieltje eruit halen? wat heeft het voor effect? en wat verbeterd erdoor als het eraf ligt?
Maar dat is gezonder, en waarschijnlijk nog lekkerder! Minder conserveringsmiddelen. Dat wieltje op de T-rex sloopt je riem als het niet perfect werkt. En alles wat je evt. niet strikt nodig hebt voor een goede werking van een heli moet je er zowiezo vanaf gooien vind ik. clean is mean Dit wieltje ziet er wel doordacht uit trouwens.
Ja je vraagt je af waarom ze voor z'n eenvoudig wieltje een dergelijke constructie bedacht hebben. Zou er iemand over na gedacht hebben ?. Deze week een beetje druk hopelijk snel weer verder met het bouwen en foto's. Maar ja met foto's duurt het bouwen altijd wat langer maar ook dit is een deel van de hobby. Waarom zou het modelbouw heten en niet modelvlieg ( of rij , .... , u begrijpt hem wel denk ik)
Montage .... Zo verder met de afmontage van de staart. Bij controle met de handleiding blijk ik iets te missen namelijk de 2 plaatjes : De tail boom stiffener set mist geheel , mischien ik dit ook alleen nodig bij de plastic versie ik heb geen idee we zullen dit navragen. Die zouden aan de boven en onderkant moeten zitten : Waarom de plastic versie dat komt ook bij de 2 schroefen die bij de staart vin zaten : Echter bij de alu beugen zaten 2 extra schroeven M2x6 die prima passen dus deze 2 zijn over. Over over gesproken er zit een zakje bij met een enorme hoeveelheid schroeven of ik ben veeeel vergeten of ze zijn extra . servo beugels komen wel erg dicht bij de staart ondersteuning. De servo beugels horen volgens de handleiding aan de andere kant maar de kans dat je met en boom strike ook meteen je staart servo vernielt is groot vandaar dat wer hem aan de andere kant plaatsen. Zo ziet het geheel er dan uit : mvg dobje.
mooi verslag. Ik heb nog een plastic tail. Daar zit wel een nokje in wat weer in de ronde sparing van de boom valt. Het lijkt me dat je idd een incomplete stiffener hebt. Weet niet of het kwaad kan, maar het is natuurlijk niet voor niets ontworpen.
Jammer dat het verslag niet verder afgemaakt is. Was benieuwd naar de vliegeigenschappen. Heb dezelfde heli maar ik meet een hoge 20 amp met het meegeleverde motortje (3500KV) bij 2800 rpm.