Dit wordt een hele uitdaging om de besturing wringvrij te krijgen met de 3 assige interdolly.
Zeker als je de dieplader gaat uitschuiven.
Ook zal de draaicirkel behoorlijk groot zijn/worden met de 6 pendelassen in het achterdek.
Ik weet er alles van, bij de 1:1 Goldhofer 5 bij 3, is het al een ramp om het wringvrij te krijgen als je het diepbed 3 of 4 meter is uitgeschoven.
Soms wordt de de vierassige Volvo FH 16 700 trekker zelfs aan de achterkant scheef getrokken en ligt het rubber op de straat, dit is niet fijn voor de banden, maar ook niet voor de trekker, dan heb je echt de 700 PK in de 1e kruipversnelling nodig om een korte bocht door te komen.
Ik ben ermee aan het experimenteren geweest voor mijn Goldhofer 5 bij 3, ik ben er vanaf gestapt, ik krijg het niet wringvrij. (1:14)
Alleen als het diepbed ingeschoven is, lukt het redelijk, maar als ik het geheel op dun papier zet, krult het papier alle kanten op bij het in en uitsturen.
Als het diepbed is uitgeschoven, scheurt zelfs het papier aan flarden, echt een ramp !!
Papier gebruikt, wat wordt gebruikt voor patronen maken voor kleding.
Helaas moet ik hier een concessie doen en ga nu voor 5 pendelassen in het achterdek met een 3 assige jeepdolly met een derde sturende as, wat wel probleemloos wringvrij stuurt.
Het moet ook nog te doen zijn om op de MBVP rijbaan te kunnen rijden.