Reuze bedankt, ook voor de sok-tip!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...nog iemand die een mening heeft over het aanbrengen van ventilatiegaten in de spinner en backplate?![]()
Ik gebruik veelal staartbomen van koolstof vliegerstokken (Exel) te koop bij de betere vliegerwinkel.
Als je dit bedoelt met je vraag, kijk dan ook even bij mijn fotoalbum ''Bak'' in mijn profiel met voorbeelden van stabilo en kielvlakbevestiging.
Bij interesse wil ik hier best in detail over uitwijden, maar kijk eerst even of dit over je vraag gaat.![]()
Koolstof als staartboom is het beste -licht sterk en te koop bij elke degelijke modelbouwzaak of vliegerwinkel. Glasvezel is ook prima, sterk maar ietske zwaarder maar tegenwoordig nog moeilijk te vinden. Aluminium zou ik niet gebruiken omdat het te gemakkelijk buigt.
Kwa bevestiging moet je alles zeker lijmen met epoxy wil je een stevige verbinding hebben. Eerst lijm je het stabilo, wat je ook nog versterkt met driehoekjes, daarna lijm je het kielvlek. De verbinding is dan voldoende stevig.
a) Begrijp ik dat je een klapprop wilt toepassen? in dat geval heb je een centerstuk en collet adaptor nodig die bij elkaar passen (aanbevolen; spulletjes van Aeronaut, oa bij bv RCtechnics en andere betere zaken).Moet de motor dan ook dezelfde "shaft diameter" hebben of zijn er manieren om het passend te maken?