En anders ipv een pipetje een rietje van een pakje appelsap ofzo. Voorzichtig erin dopen, dan blijft er wel een druppel in hangen. Niet opzuigen, tenzij je verf lekker vindt .
Ahoi, Na de WSD weer veel inspiratie opgedaan, en ben langzamerhand weer begonnen met bouwen. Om niet gelijk weer in het diepe te springen ben ik rustig aan begonnen.....met een zeecontainer. Ik weet dat de Typhoon praktisch nooit een container op het dek heeft staan, maar vind het wel altijd een mooi gezicht, dus waarom niet op mijn model. Onderstaande foto's spreken voor zich, en later zal ik nog wel een fotootje plaatsen van de afgebouwde container. Greetz, Luit
haha halve liter bier op de achtergrond ff paar vragen.. is van plastic? latjes op de zijden? mooi gedaan iig
Alles is van hout, behalve de stangen om de deuren op slot te doen. Tsja, met dit weer is bier geen overbodige luxe
Ben nog even verder aan het pielen geweest met de zeecontainer. Zo ziet het er nu uit, morgen de finishing touch. Greetz, Luit
Mooi gedaan Luit! Ik zie alleen geen "duimen" aan de grendelstangen van de openstaande deur, verder is ie net echt. Ik heb al eens gezocht naar 1:43 a 1:50 containers, zijn zowat niet te vinden. Dus voor een lage prijs iets moois gemaakt dat niet veel mensen hebben volgens mij. Nogmaals, mooi gedaan! VrGr, Theo
Hey Theo, Bedankt voor het compliment, en de tip over de "duimen"....zal ze er morgen gelijk aan zetten! Greetz, Luit
Helaas, dat is H0 (half-nul) en dat is schaal 1:87. Beetje klein dus ... En dat geldt voor de meeste aanbiedingen, die zijn allemaal op schaal 1:87, en niet 1:43 a 1:50. Ik heb via een draadje van Leen Boere op een Engels forum wel een adres gevonden, maar dat zijn meteen bijna juweeltjes vergeleken met wat ik bruikbaar vindt. Afijn, voorlopig is het meer een extraatje, net zoals voor Luit. VrGr, Theo
@ theo.. oeeeh.. verkeerde maat.. beetje jammer altijd he ik hoorde vandaag van armando dat iemand 1 container had gebouwd en hier van polyester een mal gemaakt en daar hars in gieten en je hebt een strakke container
Cool adam, die had ik nog niet gevonden. En hier staat ten minste ook de schaal vermeld van de tekno modellen. Goeie site, die gaat in mijn bookmarks! VrGr, Theo
Inderdaad, een zeer leuke site! Maar aan schaal 1:50 heb ik niet zoveel natuurlijk....word een smurfen containertje dan Ben vanavond bezig geweest met de "twistlock" gaten te maken, en dat is een tijdrovend klusje.... Niet eerder dan overmorgen foto's aangezien ik morgen de hele dag in Rotterdam vertoef. Greetz, Luit (die de benzinetank van z'n polo tot de nok toe gevuld heeft....)
Ha die luit. Ik zal eens even boven op zolder bij mn wijsmullerverzameling kijken Heb daar nog een afbeelding van een Wijsmuller salvage container.
nou heb het gevonden De container van Wijsmuller salvage Zag het een x in de haven naast het oude kantoor staan