@Han
Ja Martin en ik waren ook aan het knutselen in Apeldoorn tot ik de pot lijm ging gebruiken, Martin zat klaar met de te lijmen onderdelen, ik druk de tube in en wat denk je komt er witte houtlijm uit in plaats construktie lijm.
Dat is net of je denkt gele vla te eten en je dan joghurt in je mond hebt, dus we lagen in een deuk en de bouwavond was ten einde.
Ik opperde het idee om ff bij Han te gaan buurten dat is vlakbij namelijk.
En ja hoor we tikte op het raam en Han schrok zich wezelooos, draaide 3x rond op zijn stoel, Han was niet aan het bouwen maar ant chatten hahahaha zo zie maar weer.
Ma goed we werden gelijk onthaald met cola en koekjes, moesten er wel eerst om vragen hoor na 2 uur, dat dan wel weer, een kleinigheidje hou je altijd.
Maar we kregen volledige uitleg van hoe of wat, ziet er allemaal wel geweldig uit, hoe die Han aan het bouwen is hoor, dat moet wel even gezegt worden hier, toppie Han je bent een toppertje hoor psssst Stella ook hoor hihi.
Ma goed na lange tijd te hebben klessenbessen met Han en Stella zijn we weer naar huis vertrokken en natuurlijk even in het hok gekeken van Han waar hij al zijn kisten stalt, jeetje dat is stamp vol met vliegtuigen en ik vroeg me gelijk af waar Han zijn nieuwe kist ging opslaan huiskamer misschien???
Vond wel opvallen dat Han zo lief tegen Stella was, zit daar een reden achter ????
Maar was een super gezellige avond bij Han en Stella en zekers voor herhaling vatbaar, dus Han en Stella je kunt ons zekers weer onverwacht op bezoek krijgen, dan nemen we zelf wel koffie en koek mee hihihihihi GRAPJEEEEEEEEE
Groetjes Jaap en Martin