Bouwverslag Happy Hunter Robbe

Thnx Pim.
Vandaag heeft de HH ruiger water gehad. Ben ook lid van het forum Welkom op RC Zwolle en deze vierden vandaag hun 1e jubileum jaar. Op open water gevaren met behoorlijke golven. Vaart perfect, en dankzij de vaseline tussen de luiken en het dek geen water binnen. Helaas zelf geen foto's gemaakt, maar mocht ik nog wat krijgen van anderen zal ik ze plaatsen.

Haha, het ging ze niet snel genoeg zeker? Zo kort in beeld...

Speeddevils dat zijn het...

Dompelt die kleine nou z'n hele auto onder water:o

Gr.
Pim

Netjes Stefan,

Enige mooie wat ik in die 10 min. heb gezien was je HH, alleen was het voor maar heeeel even:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Had best wel wat langer naar haar kunnen kijken hoe ze door de golfen voer.

Kan niet wachten om haar volgende week te zien varen:D

Jan

Mooi werk!!

Ik was toen ook in Zwolle, en nog wel met het opduwertje :rolleyes:
Had zo een rondje mee kunnen varen...

Ga zo door! word een prachtschip!

Joris

Er waren veel snelle boten en auto's, maar was wel mooi zoveel modellen bij elkaar te zien. Waren toch met een man of 30.
@Pim, die kleine is mijn neefje, maar de auto werkt nog hoor.
@Joris, bedankt hoor.

Dank je Brecht, vaar toch liever op rustiger water hoor. Als je het water ziet klotsen ol het achterdek, knijp je hem toch even. Maar de knevels en vaseline werken.

Nog wat foto's van gisteren.
mp001by.jpg

Het te water laten, zender op de rug.
mp002l.jpg

mp003.jpg

mp004f.jpg

mp005.jpg

mp006.jpg

En naderhand weer schoon maken.

Ziet er tof uit Stefan. Kan eigenlijk niet wachten tot ik ook zo ver ben. Ik zou me trouwens wel 2x bedenken voor ik ga varen waar dergelijke snelheidsduivels rond stuiven:sad:.

Groet
Sjoerd

Mee eens Brecht. Maar denk dat Sjoerd meer de snelheid bedoeld en daardoor het gevaar van niet meer op tijd kunnen uitwijken. Gelukkig was er maar 1 snelheidsmonster op het water en die had wel last van de golven, dus de meeste tijd gewoon rustig kunnen varen zonder echt op te hoeven letten.

Dank je Sjoerd, vind het wel leuk dat ik gewoon lekker kan varen ondanks dat er misschien geen bemanning kan schuilen in de stuurhut.

Netjes Stefan,

Enige mooie wat ik in die 10 min. heb gezien was je HH, alleen was het voor maar heeeel even:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Had best wel wat langer naar haar kunnen kijken hoe ze door de golfen voer.

Kan niet wachten om haar volgende week te zien varen:D

Jan

De HH had van mij ook wel wat langer in beeld mogen zijn. Prachtige golven, zeker als je weet dat alles toch goed dicht is, lekker erdoor stampen. :D

Stefan.

De HH is echt super!!!!!!!! Met haren recht op gezien hoe hij met vol power gaat. Zat met open mond te kijken hoe vreselijk eng hij over het water scheert. Echt SUPER!!!:thumbsup::thumbsup::worship::worship:

Back