"Bouwverslag" HobbyKing Pocket Quad V1.1 Ultra-Micro multiwii

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door gijs, 5 nov 2013.

1. burg

burg

Lid geworden:
    30 jul 2008
    Hoi Tolunay, op de hobbyking site bij de pocketquad (int warehouse) staat een tabje FILES. Daar vind je een manual hoe je de props moet monteren. Ook daar vind je de firmware waarmee je je zender moet binden met de sateliet. Dus niet binden via de zender. Ik had hetzelfde probleem en dankzij Gijs is het zo heel eenvoudig gelukt. Laadt daarna de v4 firmware van Gijs in begin van dit draadje. Plug and play ! Pas op want vliegen met dit ding is erg verslavend. Koop genoeg lipootjes ;-)

2. tolunay

tolunay

Lid geworden:
    1 jul 2009
  3. burg

burg

Lid geworden:
    30 jul 2008
    Goed ! Ik heb de props niet gebalanceerd en heb al 100+ harde crashes gehad. Wat krasjes op de props verder niet. Amazing hoe sterk die dingen zijn. Af en toe opnieuw calibreren (throttle stick naar links onder en elevator stick naar onderen) en hij vliegt super.

Lipo's zijn goed. Veer meer power dan de originele. Ik hoop dat je degene ontvangt die op het plaatje staat, mij leverden ze deze :

http://www.hobbyking.com/mobile/viewproduct.asp?idproduct=26736&type=&idparentcat=378

Wel een verloopkabeltje maken ! Gebruik hiervoor een kabeltje van de standaard lipo.

4. tolunay

tolunay

Lid geworden:
    1 jul 2009
    Welke flight mode raad je aan om te gebruiken? Angle, horizon of headhold ?

Deel Deze Pagina