[bouwverslag] Hoverthings Flip FPV frame: Het ideale dji f450 upgrade frame ? + Manual instellen Naz

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door Psygho (Emil), 13 okt 2013.

1. ketnet

ketnet

Lid geworden:
    30 dec 2007
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. greggy

greggy

Lid geworden:
    22 dec 2014
    Hmmm... ik wilde dit topic eens een slinger geven. Als semi-beginnend piloot wilde ik voor een F450 gaan maar dit frame heeft mijn interesse gewekt. Ik zoek een soort solide hybride frame voor wat leuk acro vliegwerk en gimbal/video-vliegwerk.
    Ik dacht dus aan dit frame met Naze32 full, 9 a 10", GPS, 3/4S en later evt. Mobius met gimbal en/of FPV erop.

Dit frame lijkt uitstekend bij mijn wensen te passen toch? Zijn er frames vergelijkbaar als dit maar dan anders/beter zo in 2015? Thanks!

3. Bennieboot

Bennieboot

Lid geworden:
    8 mei 2012
    Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk... Ik heb zelf een DJI F450 maar na de komst van van DJI F550 is de 450 overbodig geworden en lijkt het mij super de electronica over te kunnen zetten op een ander 'scheur' frame. Deze bevindingen zijn nog steeds Anno 2015?

4. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Er zijn inmiddels al vele frames bijgekomen, maar dit is nog steeds 1 van mijn favorieten.
    Mede door de stevige armen en de simpele constuctie

5. Bennieboot

Bennieboot

Lid geworden:
    8 mei 2012
    Oke hartelijk bedankt:D Nou als de expert het zegt dan geloof ik dat zeker wel. Je hebt immers al wat jaartjes ervaring;) Binnekort dit frame maar is bestellen alleen heb al gekeken vind het zo jammer dat hij er niet meer in het volledig zwart is:( Je bouwverslag zal mij zeker gaan helpen:cool:

6. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Heb eventueel nog 2 zwarte flip armen, en 4 pootjes.. nieuw, pb bij intresse.

7. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Ik ben er ook maar aan begonnen:p

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015

Deel Deze Pagina