Bouwverslag "Mighty Servant 3" 1:100

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door twinturbo, 8 jul 2009.

1. mr hoi

mr hoi Guest

dan moeten het wel 2 de zelfde motoren zij ander gaat het weer fout
    ja kan van die pompjes van een auto ruiten sproeier gebruike
    die zij wel sterk genoeg
    gr Johannes

2. twinturbo

twinturbo

Lid geworden:
    11 mrt 2009
    Het is alweer een tijd geleden. Hoogtijd voor een update. Ben de afgelopen weken druk bezig geweest om de spanten uit te zagen. Het gaat allemaal niet zo snel als gehoopt want der moet af en toe toch nog wat gewerkt worden. Maar goed werk heeft tijd nodig dus we hebben geduld. Overigens moeten alle spanten nog op maat worden geschuurd want netjes zagen is een hele kunst.

Alle spanten op een rij.

Voorschip ontbreekt. De hele boel was omgevallen en kreeg het niet verder dan dit terug opgebouwd.

Om de holtes te gaan bepalen heb ik de spanten allemaal op de tekening gezet. Ik wil zoveel tanks maken als mogelijk. Weet niet of er afsluiters zijn of dat elke tank zijn eigen pomp moet krijgen.

Groeten Harold

3. jurgen'78

jurgen'78 Guest

amai ,schonen boot.ik zeg altijd die mensen die die boten tekenen en uitrekenen dat dat serieuze geleerde knoppen moeten zijn waar wij als (normale) mens het verstand serieus tekort schiet,petje af !

4. neddy

neddy

Lid geworden:
    7 nov 2012
    Nog vorderingen biturbo? Is die tekening op de foto zelf gemaakt of heb je daar een linkje/copy oid van? Ik houd mij zeer aanbevolgen.

5. neddy

neddy

Lid geworden:
    7 nov 2012
    Weet iemand hoe het dit project is afgelopen? Of is dat het juiste woord, 'afgelopen'?

6. Brandaris

Brandaris Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2007
    Ik denk, na bijna 4 jaar dat het kachel hout is geworden en project gecremeerd is is :yes:

Deel Deze Pagina