B
boris279
Guest
Ja gewoon voorzichtig proberen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb bij aliexpress dezelfde gevonden die ik al heb, in 0,3 - 0,5 - 0,7 van ieder 6 stuks, Tungsten staal 12,50 met de verzending erbij. En dat zijn goeie freesjes, gebruik ze al langer. Heb ze gelijk besteld.Bij Busch in Duitsland heb ik bolfreesjes gevonden van 0.30 mm.
met een rechte (4 mm) beitel het hout rond draaienGaat mooi man!
Maak je die met een malletje?
Bij Aliexpres verkopen ze het in kleine stukken (handvaten voor messen)Ziet er goed uit! Ik zat ook na te denken een proxxon houtdraaibankje te kopen, maar nu zie ik deze toepassing die het nog interessanter maakt.
Waar haal je de buxus? Ik kan het in geen shop vinden, ook niet onder palmhout. Ik wil dit o.a. voor ornamenten gebruiken zoals jijzelf dat ook gedaan hebt.
Bedankt, daar heb ik het kunnen vinden.... of hier https://store.octopus.com.tr/
Danke, dat dingetje heb ik bij het schip erbij gekregen. Is klein en snel krachtig motortje. En eigenlijk heel nauwkeurig en is stabieler dan de dremel die ik heb.Mooi kleine boorkolom is die van dremel?
Je smileys worden al wat
Netjes hoor!