Bouwverslag smit rotterdam

Wordt wel wat! zouden ze in Groningen zeggen.
"Kon minder", is doorgaans de uitdrukking van een Groninger die duidelijk probeert te maken dat het heel goed is.;)

Nou Marijke.
Dit kon minder.
Dit kon véél minder.
Mijn complimenten.
En veel succes met het leggen van de laatste hand aan je kunstwerk.

599431E2-C8C6-4E5B-90DA-042EFC3E9FFB.jpeg
E
Een heel klein kabelmandje gesoldeerd....

ik heb m klaarliggen, de schoorsteen moet iets lichter, een fractie slechts. Het is een ingewikkeld ding om te tekenen. Ga een mal maken, mesje geslepen daarvoor. Ik maak een linosnede, en druk het logo er als het ware op. Dan met penseel(tje) versterken.
als je er niet uitkomt wil ik wel een sticker voor je snijden met de plotter ;)

Dit is toch wel een stukje werk waar je trots op kunt zijn:thumbsup:
Jij hebt hier tijdens het bouwen veel plezier aan beleefd, en dat is de bedoeling van deze hobby.
Zijn er verder nog plannen?

Grt John

Dit is toch wel een stukje werk waar je trots op kunt zijn:thumbsup:
Jij hebt hier tijdens het bouwen veel plezier aan beleefd, en dat is de bedoeling van deze hobby.
Zijn er verder nog plannen?

Grt John
zeker! Ik moet erg bedenken welke sleper ik nu wil bouwen. Intussen heb ik een enorm engels landhuis gemaakt, 70 breed 50 hoog 30 diep.

als ik zie hoe snel jij de Smit Rotterdam gebouwd hebt:eek: dan zal je de Torben in recordtijd af hebben
ik denk dat de Torben erg makkelijk voor je is, de Nordkap lijkt me meer een boot voor jouw om je voorlopig weer even van de straat te houden :D

Die Nordkap is wel geen sleper, maar toch een karakteristiek schip. Met hout op spanten is de romp een mooie uitdaging voor je. Wordt deze ook weer statisch, of zien we je volgende zomer aan de waterkant? Succes ermee! Gr. Klaas.

Die Nordkap is wel geen sleper, maar toch een karakteristiek schip. Met hout op spanten is de romp een mooie uitdaging voor je. Wordt deze ook weer statisch, of zien we je volgende zomer aan de waterkant? Succes ermee! Gr. Klaas.
ik denk er sterk over hem varend te maken. Dan moet ik netter werken....

Back