Bouwverslag Steamlaunch Victoria

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door Bert V, 25 okt 2015.

1. k-k

k-k Forum veteraan

Lid geworden:
    12 jul 2012
    Daar wordt een mens niet vrolijk van Bert. Heb een soortgelijke ervaring gehad met Photobucket. Ook op het Binnenvaartforum. Sindsdien laad ik ze via het Forum. Ergens heb ik het gevoel dat diverse providers je een tijdlang gratis opslag bieden, maar later toch geld willen zien. Begrijpelijk want uiteindelijk is er niets, nou ja bijna dan, gratis in deze maatschappij. Wat misschien belangrijker is om te weten waarom je foto's verdwenen zijn. Is je opslagruimte vol, of zit er een limiet aan de tijd dat het blijft opgeslagen? Gr. Klaas.

2. Bert V

Bert V verslagschrijvers

Lid geworden:
    7 apr 2009
    Nee, klopt Klaas, dat was even slikken, balen, tot rust komen en verder gaan ;).

De reden van verdwijnen heb ik (nog) niet kunnen achterhalen en ik geloof ook niet dat - mocht ik het al proberen - ze daar bij Google mij een antwoord op kunnen of willen geven.
    De opslagruimte is het in elk geval niet want daar heb ik (net nog even gekeken) pas ongeveer 1/7 van de voor mij beschikbare ruimte gebruikt, en over een limiet, mogelijke houdbaarheid of tijdsduur kan ik niets vinden. Bovendien heb ik foto's die al veel langer bij GF ondergebracht zijn en waar (nog) niets mee gebeurd is. Nu maar hopen dat dat zo blijft :p.

Groet, Bert

Laatst bewerkt: 28 apr 2022
  3. Zeiler

Zeiler

Lid geworden:
    28 dec 2012
    Hoi Bert, ik heb het ook gehad met de topics die ik aan heb gemaakt. Zie hier bijvoorbeeld Bouwverslag Engelse stoomsloep

Oplossing is dat ik nu de foto's dmv links invoeg die gegenereerd zijn met deze tool. Op die pagina zie je ook een stukje uitleg van het hoe en waarom. Hopelijk blijven jouw foto's nu wel bestaan in je topics want het zou zonde van je bouwtijd zijn als je het opnieuw zou moeten fixen... :frustie:

Bert V vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina