Bouwverslag T-33

Haha, was ik weer te snel?

Maar zoals ik het lees ga je hem zaterdag dus een maiden geven :?: ;-)
Ben toch in de buurt dus...................... :lol:

Bouwze nog even Leon, gaat helemaal goed komen :yes:

Grt,
Berto.

Hey Dick dat is ie zeker:D!!​

Hier nog een paar foto's,
De straal pijp met de trechter zit zo vast als een huis kan geen kant meer op..
Foto-SK6IHXN4.jpg

Hier het nieuwe schot wat in de neus komt:
Foto-NWV7QMTT.jpg
Foto-OKD37LI7.jpg

ECU accu maximaal naar voren.
Foto-MHAZKXOR.jpg

Brandstofleidingen volgens mij kunnen ze nog iets korter..
Foto-6BFJGEBE.jpg

Dat was hem weer voor vandaag.
Tot de volgende keer!
Groetjes:bye:

deze opgehaald met Leon:D:D:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
En dat op een FunJet :D
Of heb je een ander klein lief leuk kissie ervoor?

En weer het een en ander gedaan:D!
Wel is waar niet aan de T-33 die staat momenteel een beetje stil door een turbine die niet wil starten:(.​

Maar wel met een aanhangertje om de kist te kunnen vervoeren.
Foto-NRVSTDIV.jpg
Foto-47IEWGCE.jpg

Foto-AJFGQEFD-1.jpg

Daar past ie zeker weten in :p.

Groeten Leon​

Hey Gijs! Aanhangertje en wat betonplex en de boel word geregeld :).

Berto! ik heb er al in gelegen past prima ;).

Hij loopt als een malle!!!

Vanochtend bij Ger Kovacks langs geweest en het een en ander uitelkaar gehaald. Om uiteindelijk de conclusie te kunnen trekken dat de ECU kapot is :mad:. Reserve ECU van Ger der op en hij liep als een zonnetje :D. Bedankt Ger!!!!!!

Thuis het hele zooite netjes in de romp gebouwd alles dubbel gechecked. Starten die handel en lopen als een zonnetje :D.. Gelijk even naar de uitlaat gekeken het laatste stukje romp word lauw kan hem de hele tijd met mijn handen vast blijven houden dus dat is ook voor elkaar. Goed ondertussen de halve stad Wageningen bij me op de stop staan hehe. Wilde nog een laatste run maken voor een filmpje maar ondertussen ook een aantal klagende buren op de stoep staan dus die maar uitgesteld :p:p...

Super bedankt Ger!!!

Nou snel weer verder bouwen DOEIII!!!

Hij loopt als een malle!!!
Vanochtend bij Ger Kovacks langs geweest en het een en ander uitelkaar gehaald. Om uiteindelijk de conclusie te kunnen trekken dat de ECU kapot is :mad:. Reserve ECU van Ger der op en hij liep als een zonnetje :D. Bedankt Ger!!!!!!
Thuis het hele zooite netjes in de romp gebouwd alles dubbel gechecked. Starten die handel en lopen als een zonnetje :D.. Gelijk even naar de uitlaat gekeken het laatste stukje romp word lauw kan hem de hele tijd met mijn handen vast blijven houden dus dat is ook voor elkaar. Goed ondertussen de halve stad Wageningen bij me op de stop staan hehe. Wilde nog een laatste run maken voor een filmpje maar ondertussen ook een aantal klagende buren op de stoep staan dus die maar uitgesteld :p:p...
Super bedankt Ger!!!
Nou snel weer verder bouwen DOEIII!!!

Graag gedaan Leon.

Als jij het kissie mooi voor gaat vliegen dan geniet ik daar ook van :wink:
Niet vergeten voordat je de lucht ingaat in setup menu 40 eerst een calibratie-run te doen zodat de ECU weet wat de pomp spanningen moeten zijn bij de 4 verschillende toeren tallen, 1e ramp, 2e ramp, 3e ramp en de 4e ramp, belangrijkste is de pompspanning op max toerental, moet ongeveer rond de 3.8 tot 4.4 volt zijn, maar dat doet tie helemaal zelf inregelen op calibratierun.

Neem rustig de tijd hé voordat je omhoog gaat :wink:

Groet Ger.

Het was of ecu.of de brandstofklep.

En natuurlijk gaat deze ook woensdag omhoog mij geluk kennende. Ik draai wel één extra sateetje op de bbq :D

Succes met de eerste vlucht

He die Ger de ECU met een nieuwe pomp is onderweg hoop hem deze week nog binnen te hebben.
Dan is het spul weer helemaal op toe date.
De oude wil ik wel opsturen naar projet is kijken wat de bevindingen zijn.
gr
Dick

Back