Thnx,! Ik had nog wel een minuut of 4 accu over, maar was gewoon te moe om door te gaan.. Er is dus nog hoop voor me.

Pas de laatste paar minuten was ik wat meer gewend, en had ik een paar vaste referentie punten in me hoofd Daarvoor was ik veel te onwennig om daar ook nog maar aan te denken......
Ook apart dat je je zelf moet gaan leren zien als obstakel,(als je je zelf ziet op de beelden) en niet als persoon wie hem vliegt! Want dan ben je zo de orientatie weer kwijt...
Zal ook even een filmpje in elkaar zetten van de mini hex van je, en postne in het blackout mini hex bouwverslag.... Heb ik ook wel wat mooie beelden van geschoten toen......
EDIT:
Das balen, dat ziet er echt niet uit die opnames van het scherm , met de camcorder... Allemaal strepen, zonde! Onbruikbaar helaas....
Update 10-03-2014: (credits aan Tadanago)
Nu ook gemakkelijk instellen dmv de Assistent software, zonder de V-sen unit.
Het blijkt dat de led aansluiting op de naza ook "gewoon" een usb aansluiting is. Dus we kunnen nu ook heel makkelijk een 3 polige stekker pakken op 2,54mm raster,(bv servo stekker) en deze inprikken op de naza.
Ik heb het net even getest en het werkt prima! Het enige dat we nodig zijn is de:
Gnd, D+, D- Op de usb zitten er 4, ook nog een +5v(olt) deze gebruiken we niet.
Doordat een regelaar de naza van stroom voorziet en we geen v+ aansluiten , raakt de switching regelaar hier ook niet van onder de indruk.. We kunnen net als anders gewoon een kabel insteken, en de boel instellen.
Deze kabel maken we van een usb kabel. Het ene eind laat je zitten ( wat in de pc gaat.) Het andere eind daar ga je nu een servo stekker op maken. Ik zal morgen als ik wat tijd heb wat foto's maken, en een schema posten in een van de begin posten.
Het filmpje is nu online ....Te vinden in post #4.. Samen met nog een update over vliegtijd en gewicht...