Bouwverslag Yak 54 (185cm) Pilot-RC

valt nog wel mee het sparen he XD
maar ziet er goed uit.
en zie je wel weer een keertje op de heide(al wordt het wel erg koudBRRR)

groetjes max
 
Geweldig zo Thijmen. Digitale Hitec servo's, Dikke benzine motor, dat wordt een ECHT monster die yak van je.

Helemaal Super!

Ga je hem morgen even invliegen? ;)

(al wordt het wel erg koudBRRR)
Het wordt morgen 16 of 17 graden en zonnig! VLIEGEN!
Alleen hopen dat men 'de lijn' zo zet dat we niet weer tegen de zon in kijken. Anders wordt het weer loopings om de zon heen vliegen :(
 
Geweldig zo Thijmen. Digitale Hitec servo's, Dikke benzine motor, dat wordt een ECHT monster die yak van je.

Helemaal Super!

Ga je hem morgen even invliegen? ;)


Het wordt morgen 16 of 17 graden en zonnig! VLIEGEN!
Alleen hopen dat men 'de lijn' zo zet dat we niet weer tegen de zon in kijken. Anders wordt het weer loopings om de zon heen vliegen :(


Hoi Fraggy.

Ik ben heel blij met deze kist, en het bouwen gaat voor spoedig .

Morgen vliegen, nee helaas niet mijn Papa gaat morgen niet dus helaas geen vliegen morgen.:(

Groeten Thijmen
 
Vanavond zijn we weer aan het bouwen geweest,
Wat hebben we gedaan?

Gasservo ingebouwd
Powerbox ingebouwd .( echt mooi z'n powerbox;))
Hoogte servo,s ingebouwd
Demper gemonteerd .

Dus zijn we weer een stukje verder

Groeten Thijmen:bye:

full

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Thijmen die gaat eind volgende week wel vliegen ;)!

Maare volgens mij heb je de verkeerde maat genomen man!
Hier kun je zelf in zitten :P
31110389.JPG
 
ja maar die maat past niet in de auto hoe moet dat dan :confused:

groeten thijmen

[mod]Overbodige quote verwijderd[/mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
3 modelvliegers in 1 familie = grote auto met aanhanger .

Is toch bijna sinterklaas , moet Gijs effe een grotere laars neerzetten.:D

Mvg Johan
 
Vanavond zijn we weer aan het bouwen geweest,
Wat hebben we gedaan?

Gasservo ingebouwd
Powerbox ingebouwd .( echt mooi z'n powerbox;))
Hoogte servo,s ingebouwd
Demper gemonteerd .

Dus zijn we weer een stukje verder
:thumbsup:
Ziet er allemaal hardstikke netjes uit Thijmen!!
Mooie carbonfiber spinner ook. Ik ben jaloers!

ja maar die maat past niet in de auto hoe moet dat dan :confused:

Gewoon het staartwieltje met een touwtje vast maken aan de trekhaak van de auto en dan naar het veld rijden!
Vleugels op het dak als twee surfplanken! :)
 
Laatst bewerkt:
haha wat een mop maare het is wel een goet idee:D
zullen we het proberen?????
haha
groeten thijmen



Gewoon het staartwieltje met een touwtje vast maken aan de trekhaak van de auto en dan naar het veld rijden!
Vleugels op het dak als twee surfplanken! :)[/QUOTE]
 
met dat formaat kan je gewoon een trekhaak koppeling in je richtingsroer maken, dan op de neus een balkje monteren met verlichting+kentekenplaat en het is nog legaal ook:D
 
Vanavond hebben we weer wat werk verzet.

Hier onder wat foto's

Groeten Thijmen




full



full






full


full

full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt nu wat rolroerdiffentiëring, rolroer-uitslagen naar boven groter dan naar beneden. Dat is de goede vorm van rr.differentiëring. Ik heb geen idee of dat nodig of gewenst is bij zo'n toestel, het is geen zwever.
Staan servo en hoogteroer op onderste foto neutraal?
 
Laatst bewerkt:
je was me voor ron , betreft die hoogteroer servo .
de hevel staat niet haaks op de servo bij neutraal roer ?
wat betreft de rolroeren , deze moeten naar beide kanten dezelfde uitslag hebben .


mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat betreft de rolroeren , deze moeten naar beide kanten dezelfde uitslag hebben .

Nope, strikt genomen heeft Ron gelijk; de uitslag naar beneden moet voor een mooie axiale rol altijd iets kleiner zijn dan de uitslag naar boven. Hoeveel het verschil moet zijn is per kist afhankelijk.
 
Jullie hebben helemaal gelijk, maar wat jullie niet weten is dat de servo,s nog niet in contact geweest zijn met de zender.

Dus het afstellen moet nog gebeuren, maar ik ben blij dat jullie mee denken.

Groeten Thijmen
 
Back
Top