Ik ook... Maar dat spul gaat al stevig staan dampen bij 80 graden, en ik heb geen zin mezelf te vergiftigen.Gebruik ik onaangelengde koelvloeistof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook... Maar dat spul gaat al stevig staan dampen bij 80 graden, en ik heb geen zin mezelf te vergiftigen.Gebruik ik onaangelengde koelvloeistof.
, en ik heb geen zin mezelf te vergiftigen.
Nu we het toch over Webraatjes hebben....
Dit kwam ik tegen in een oldtimer heli die ik afgelopen weekend op de kop tikte.
Bekijk bijlage 303982
De olie verraadt dat hij minstens één keer gelopen moet hebben, maar het inwendige doet vermoeden dat het ook echt uitsluitend bij die ene keer gebleven is.
Ik wil alleen dolgraag een vervangende carburateur zien te vinden, want van deze vertrouw ik de bevestiging van het gasheveltje niet zo heel erg....
Ga je hem laten lopen? Zal dan nog best een zoektocht worden naar een geschikt bobientje.
Daar kunnen we wel wat aan doen hoorEigenlijk ook niet... want ‘t kreng lekt niet... al 35 jaar niet...
Ze hadden de Loden Leeuw van 2018 dik verdiend.....Daar kunnen we wel wat aan doen hoor![]()
![]()
Zonder dollen, doet me wat denken aan die irritante reclame met de broertjes Coronel en die vent met die baard die staat te wachten tot hij pech krijgt....