De Osmose... volgens mij heeft die een nog bredere / hogere romp. Ik vind 'm er eigenlijk helemaal niet op lijken... Bert, misschien kun jij mij van deze vraag verlossen? Groet, Julius
Van een plaatje is het moeilijk te zien. Het lijkt alsof de romp hoger is en vlakkere zijkanten heeft dan de Prestige. Het vleugeltje kan nog wat helpen, het is in ieder geval een moderne F3A kist.
Bedankt voor je reactie Bert. Met 'het vleugeltje' bedoel je de T-canalizer neem ik aan? Vriendelijke groet, Julius
Ik zie dat Lorenz de prijs van de Bravo heeft aangepast van 1399,- naar 1355,- EUR. Dat gaat de goede kant uit. Overigens zie ik nog alleen de versie staan met 'onderkant rood, bovenkant wit', dus zonder kleurenschema. Hier komen zeker stickerschema's voor... maar stiekem hoop ik toch dat er nog een geheel gespoten versie uitkomt. Groet en een fijn weekend, Julius <TABLE height=132 cellSpacing=0 cols=3 width=723 bgColor=#ffffcc border=1><TBODY><TR><TD align=middle width=40 height=18>Be.Nr.</TD><TD align=middle width=585 height=18> </TD><TD align=middle width=84 height=18>[SIZE=-1]EUR[/SIZE]</TD></TR><TR><TD align=middle width=40 height=54>2187</TD><TD width=585 height=54><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD width="44%"> Bild zeigt Kundenmodell</TD><TD width="56%">BRAVO, [SIZE=-1]VOLL-GFK Kohle-Kevlar Bauweise, Oberseite weiß, Unterseite rot, incl. Kohlefahrwerk und Radverkleidungen.[/SIZE]</TD></TR></TBODY></TABLE></TD><TD align=middle width=84 height=54> 1355,00 (1138,66 € für Export )</TD></TR><TR><TD align=middle width=40 height=48> </TD><TD width=585 height=48>Weiteres Zubehör auf Anfrage </TD><TD align=middle width=84 height=48> </TD></TR></TBODY></TABLE>
Of die 54 euro werkelijk mensen over de streep gaat trekken betwijfel ik, maar goed, het is een begin
Laatst even contact gehad met Lorenz: Er komt helaas geen versie met gespoten kleurenschema, enkel de 'bovenkant wit onderkant rood' versie. Lorenz belooft wel dat er een folie pakket komt. Toch jammer, want qua bouwtechniek schijnt de Bravo het neusje van de zalm te zijn.......
Ik heb even snel alles doorgelezen en 2 pagina's die niet over de bravo gaan, alleen maar Hezik komentaar, misschien jezelf ook even modden. Job kan misschien meer inzicht geven maar de Bravo trekt onorm veel op de ZN line Twister. De twister is even veel gebruikt maar al snel uit de belangstelling gevallen. Waarom ? ik heb geen idee. wat betreft zijn prijs, onlangs stond de spark in promotie voor 1200 euro (gespoten!) en van wat ik van de spark gezien heb, klassebak. Je moet wel je hevels goed inlijmen. je hebt natuurlijk veel minder werk aan dergelijke kisten maar als je kiest voor standaard romp en styro beplankte vleugels zit je al vlug aan de helft van de prijs van de bravo / spark. Evenwaardig vliegende kisten. Keuze die ieder voor zich moet maken of hij veel werk in het bouwen wil steken.
@Hans; Dat sparen komt wel goed met mij hoor @3W Flyer; De Spark vind ik ook een mooie F3A kist, maar de meningen zijn er nogal over verdeeld. In de FMT laatst stond een stukje over de Spark; men was niet echt positief betreft het gewicht.... Verder brak de vleugel van de Spark van Dennis van der Tooren zomaar in tweeen tijdens een vlucht, had ik begrepen. Scheen een foutje te zijn van Krill.... Overigens; waar heb jij de Spark dan voor 1200 EUR zien staan? Zou natuurlijk wel een leuke aanbieding zijn. Als ik me vergis zit de gangbare prijs rond de 1700,-?! Groet, Julius
Toen ik in december mijn sukhoi van Krill bij Bert ging ophalen stond de spark in promotie voor 1200 euro. constructiefouten zullen er altijd zijn, zo heb ik een paar jaar geleden JP zardini (ZN line) een extra van composite zien crashen omdat de voorlijst van de vleugel openkwam in de lucht, comp arf is toch ook geen bagger bedrijfje.