brushess gimbals

Eerste korte test gedaan op een grasveldje, gewoon op default setting.
Het is echt wel een super ding , geen jello en strak beeld.
Zal zo effe een filmpje posten.

Nee , heb niks moeten boren of slijpen , doe ik niet zo graag want als het achteraf aangepast moet worden ziet het er niet meer uit.
De rollmotor heb ik geperst in een stuk teflonachtig spul en daar 2 schroefjes in gedraaid die lichtjes de motor vasthouden.

Het zit echt goed vast..

Eerste test met een gopro hempje op men kop :), onboard opname volgt , ben het aan het uploaden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Onboard video , wel wat brut gestuurd maar is denk ik wel goed?
Heb totaal geen gimbal ervaring...

Laatst bewerkt door een moderator:
na deze beelden kan ik nog minder wachten tijd mijn tarot er is! en wellicht tzt een 2de bestellen voor op de discovery;)

Het is niet echt teflon , weet eigenlijk niet wat voor spul het is , het is wel berensterk!Krijg je niet stuk!

Heb het gekregen van een vriend , zal hem is bellen als hij nog wat van dat spul heeft.
Zal zo een foto plaatsen.

Heb hem net gebeld en gevraagd als hij nog wat wilt meebrengen , als Eric of John nog eens in Antwerpen komen vliegen zal ik een stuk meegeven voor je.
Of je moet zelf eens langst Antwerpen komen ...

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Even nog een vraagje tussendoor, wat voor controller zit er op deze tarot.
En waar bestellen jullie deze zoal.

Ik wilde zelf 1 bouwen speciaal voor mijn camera.
2 losse motoren en een alexmos of martinez bordje is dan het enige wat ik nodig ben.
qua kosten ben ik dan iets minder kwijt, maar vraag me af hoe de kwaliteit van de controller in de tarot is ten opzichte van de alexmos of martinez.

Roni, jouw beelden zien er wel gelijk erg goed uit.

Voordeel van de tarot is dat als ik iets beters wil dan mijn muvi, dan kan ik deze weer terug bouwen voor de gopro.

Back