Precies dat doe ik dus ook Robert,
Ik gebruik meerdere merken remmenreiniger en heb nog nooit een gehad die ook maar iets van rubber heeft aangetast
Maar waar het de TS om gaat is mag hij zijn motor er mee schoonmaken.
Het antwoord is ja mits hij de motor demonteerd en de delen waar de lagers in zit NIET inspuit met remmenreiniger daar je dan het vuil wat er op de motordelen/lagerkappen zit in de lagers spoeld.
Lager kappen of in het geval van de brush(ed)less motor je endbell and front bearingplate niet inspuiten met remmenreiniger of je moet de lagers daarna vervangen.
mvg Roy
Ik gebruik meerdere merken remmenreiniger en heb nog nooit een gehad die ook maar iets van rubber heeft aangetast
Maar waar het de TS om gaat is mag hij zijn motor er mee schoonmaken.
Het antwoord is ja mits hij de motor demonteerd en de delen waar de lagers in zit NIET inspuit met remmenreiniger daar je dan het vuil wat er op de motordelen/lagerkappen zit in de lagers spoeld.
Lager kappen of in het geval van de brush(ed)less motor je endbell and front bearingplate niet inspuiten met remmenreiniger of je moet de lagers daarna vervangen.
mvg Roy
p de remmenreiniger die ik heb staan staat op: niet corrosief en tast gen rubber- en kunststofdelen niet aan. dus ik neem aan dat hij wel ok is. en als hij rubber aantast dan zou ik niet meer op slicks rijden maar op velgen want ik maak er m'n banden ook mee schoon werkt uitstekend.![]()