brushless Thunder Tiger Phoenix XB buggy

Discussie in 'Electro offroad' gestart door I Maiestas I, 31 jan 2010.

1. I Maiestas I

I Maiestas I

Lid geworden:
    14 nov 2008
    ik heb ook om alu hopups gevraagd. jeetje.
    hij zei dat er geen alu hopups waren dus doe niet zo boos.
    en de man van minicars beloofd hele tijd dingen maar er komt niks van :confused:
    dat vind ik oneerlijk :(

dus daarom klaag ik. ik ga de auto misschien omruilen met een andere waarbij de leverancier beter is.

Maiestas.

2. mickietjuh

mickietjuh

Lid geworden:
    6 jul 2009
    in beverwijk is nu ook een rc winkel waar je misschien eens kan kijken, mevosrc heet die d8 ik.

die heeft veel tt01's waaronder ook rally.
    (misschien is dat iets voor jou goede wegligging en toch nog een beetje offroad)

of toyzon die zit in haarlem en daar heb ik voor maar 70 euro een TT01E bouwpakket gekocht

3. I Maiestas I

I Maiestas I

Lid geworden:
    14 nov 2008
    Naja, ik heb geen voorkeur aan onroad omdat bij ons in de buurt bijna geen parkeerplaatsen en asfalt is. sorry.

Liefst een offroad :) ik zelf vond de duratrax evader DT cool. maar de onderdelen zijn nauwelijks in nl te krijgen :(

4. mickietjuh

mickietjuh

Lid geworden:
    6 jul 2009
    maar een tt01 met grotere banden en velgen en misschien oliedempers is wel geschikt voor wat grover terrein ;)

als je echt offroad wilt zou ik kijken voor een traxxas rustler of hpi e-firestorm

5. Pinky-II

Pinky-II

Lid geworden:
    3 dec 2007
    Of gewoon simpel een Slash 2WD lekker onverwoestbaar en hoog fun gehalte.

6. I Maiestas I

I Maiestas I

Lid geworden:
    14 nov 2008
    Jah, daar dacht ik ook eens over een 2wd of een 4wd. maar iemand bood me een slash aan, voor welke prijs weet ik niet. maar meer info moet ik nog hebben xD

het moet wel een motorloze en zenderloze chassis zijn
    wel met servo :) en liefst ook een auto wat minicars ook heeft. misschien een hong nor scrt 10 of zo iets. een bandit lijkt me ook gaaf :) een rustler heeft mijn vriend al en ik wil niet na-apen. xD

Maiestas

7. ik vind het gewoon jammer hoe je reageerd.

Thunder Tiger is zijn Leverancier en hij besteld het en dan is het voor hem ook maar afwachten wanneer het binnen komt.

ik heb vorige week bijvoorbeeld en Sparrowhack besteld en gister binnen

8. mickietjuh

mickietjuh

Lid geworden:
    6 jul 2009
    je hebt gelijk over dat het voor hem ook afwachten is ja...

even een voorbeeldje:

ik heb laatst een onderdelen pakketje besteld voor een tl01, hij vertelde mij dat het ongeveer 3 weken zou duren max. uiteindelijk heb ik na 3 maanden de bestelling gecancelled omdat ik niet meer wilde wachten.

ik vind dat je een klant niet zo lang kan laten wachten als je zo een mooie en proffesionele winkel hebt, of dan op zijn minst kan zeggen via een mailtje oid dat het langer duurd...

maar dit gaat nu te veel op een winkelbespreking lijken denk ik, dus ik stop nu met deze discussie voordat er een mod aan mijn broek hangt:rolleyes:

mvg mick

9. I Maiestas I

I Maiestas I

Lid geworden:
    14 nov 2008
    Zo he maarten, je zult nog merken hoeveel spijt je krijgt :) mijn vader gaat eens grondig met hem praten als die man van minicars.

En dan zien we wel. miss geeft hij de geld terug
    en koop ik een traxxas slash ofzo

we zien wel :)

10. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Je moet maar niet willen luisteren naar de tips die je van je forum-vrienden krijgt (LOL)

11. OostendeRacing

OostendeRacing

Lid geworden:
    12 jan 2010
    Waarom koop je een Thunder Tiger als je een Traxxas Bandit of mischien momenteel een Traxxas Slash hebt???
    de Traxxas Bandit doet wheelies(met een sterke motor..) en je hebt er een wheeliebar voor!(de Traxxas Slash doet dat minder snel)
    In plaats van een Thunder Tiger te kopen,kon je een sterkere motor kopen..

Greetz

Laatst bewerkt: 14 jul 2010
  12. I Maiestas I

I Maiestas I

Lid geworden:
    14 nov 2008
    ik heb geen traxxas bandit mijn oom heeft het en ik heb die bereden snappie?

Deel Deze Pagina