heren gewoon de download versie bestellen heb je geen shippingskosten even op een cd branden en klaar
quad +motor deel. het verdelen van de magneten ben ik nu aan het uit zoeken maar dat lukt nog niet erg. we ploeteren door tot het lukt.
het anker is klaar en de midenkern met de lagers er in . de lagerst ook zelf getekend. er zit een fout in wie ziet het.
Er horen minder magneten in te zitten dan ankerspoelen (of meer, maar in ieder geval niet gelijk, dan draait ie niet).
Heren, Ik weet het is een beetje laat maar als ik mocht kiezen ga voor Alibre. Ik werk nu al een jaar of 2 met Alibre Cad and Cam. Werkt echt heel goed. Service hier in de US ook heel goed. Hier een voorbeeld Ook een CNC Machine getekent in Alibre Zij Aanzicht Voor Aanzicht
Dat viacad, is dat op 1 of meerdere pc's te installeren? Ik zit te denken om dit pakket aan te schaffen. Ik zou het zowel op mijn desktop als laptop willen gebruiken. Klopt het als ik viacad tussen sketchup en bv solid edge plaats? Mvg, Werner
Het gaat mij om viacad 2d/3d (of misschien de pro). Alibre lijkt mij voor mij wat te complex en te duur. Wat ik eigenlijk bedoel is, of de licentie van viacad gekoppeld is aan 1 enkele pc/laptop. Moet je bijvoorbeeld bij aanschaf van een nieuwe pc een nieuwe licentie kopen. En kan je viacad ook op een laptop als tweede installatie gebruiken. Is dus de licentie pc of persoonsgebonden? Ik kan hierover niets vinden op hun site. Werner
Heren, Ik ben niet op de hoogte van Vaicad maar kan je volgens mij NIET exporteren naar een CAM programma om dit om te zetten naar G-code voor een CNC Machine. (de niet pro versie) @Werner, Normaal gesproken kan een licentie over gezet worden naar een nieuwe PC. Stuur een emailtje naar Viacad. Wat ik je wel kan vertellen is dat Alibre niet meer complex is dan Viacad wat ik kan zien.
Viacad is op meerdere pc's te installeren ik heb de pro nu op schijf en heb hem draaien op 3 PC's. Alibre is wel wat complexer als Viacad ik heb hem geprobeerd. Je kunt Viacad via een convert programma zo overzetten naar een G code. Free Mechanical Engineering Software - CAD/CAM
Beste Alexzzz, Ik snap je insteek. Maar ik wil wel aangeven dat het er sterk op lijkt dat hier op dit forum illegaal gebruik van software gepromoot wordt, en dat strookt niet met normale maatschappelijke omgangsnormen (stelen). Je kunt hier ook niet gaan schrijven waar je via een achterdeur bouwmaterialen kan stelen tenslotte. Ik zal het verder privé afhandelen. gr Orlando
Zie net hier: Design8 | 3D Design Software ? Training ? 3D Printers - Punch! ViaCAD v9 verkrijgbaar dat ViaCAD versie 9 uit is. Wat wel gaaf is is dat je daar heel makkelijk organische vormen in kan maken nu. Ik denk mischien handig voor jullie? G. Johan