Calmato

Neem maar eens mee dan kunnen we eens direct naar de aanpassingen kijken ;-)

Je kun elke zaterdag middag vliegen er is altijd wel iemand die je dan wil helpen.
Maar Gijs ik hoef jou toch niet uit te leggen dat het met dat clubje waarmee we eerst gingen vliegen (en nu nog steeds) toch leuker is.. Maarja zolas eerder gezegt, Wesley zou me ook kunnen helpen..

Yep, zaterdags zijn er genoeg ervaren mannen aanwezig die je ook kunnen helpen.
Ben `s avonds vaak ook al druk genoeg ;-)

Is het zand al aangewalst :) Jammer dat ik nu pas zag dat er de 23ste gevlogen werd :( tijdje druk bezig met verhuizing van Huissen naar Doorwerth :)

Na al die verhalen gelezen te hebben van iedereen die zo maar met zijn auto vast komt te zitten heb ik meteen maar een andere gekocht, een 807, lekker hoog en ál mijn vliegtuigen ;-) kunnen er in. (als ze ooit eens klaar zijn tenminste....)

Eh, dat heb je volgens mij niet tegen je vrouw verteld :roll:
Haar heb je wijs gemaakt dat het voor de kids en de vakanties waren :thumbsup:

En "al" je vliegtuigen, die pasten ook nog wel in een 106-je ;-)

Maar het is niet verkeerd om vooruit te kijken, Binnenkort ook jij dan aan de Big Lift???

Eh, dat heb je volgens mij niet tegen je vrouw verteld :roll:
Haar heb je wijs gemaakt dat het voor de kids en de vakanties waren :thumbsup:???
Daar is ze mooi ingetrapt! :rolling:

En "al" je vliegtuigen, die pasten ook nog wel in een 106-je ;-)
Maar het is niet verkeerd om vooruit te kijken, Binnenkort ook jij dan aan de Big Lift???
Ja, je moet natuurlijk altijd vooruit kijken hè? Ik ben bang dat er inderdaad wel weer iets aangeschaft gaat worden, maar eerst flink met die Cessna vliegen natuurlijk :-D

Vanaf Doorwerth ga je de A50 op richting Noord (Apeldoorn, Zwolle,Utrecht? Ik weet niet wat er op de borden staat) Bij knooppunt Grijsoord volg je de borden Utrecht om op de A12 te komen. Blijf hier echter rechts op de invoeg/uitvoegstrook rijden, na 500 meter moet je meteen weer rechtsaf richting Ede. Nu zit je weer op de weg naar de Ginkelse hei. Na zo'n 4 km krijg je aan je rechterhand restaurant 'Juffrouw Tok'. Daarna krijg je een rij bomen aan je rechterhand. Als de bomenrij ophoudt is meteen links de oprit waar je weer lekker vast kunt gaan zitten met je auto ;)

He Benno maak die Tiemo nu niet meteen weer bang met de gesteldheid van de toegangsweg ;-)

we zijn vanmiddag weze vliegen, en het pad was perfect het is goed aangereden dus er is niks meer aan de hand. dus snap niet waar jullie heen gaan??????????

Nou wes.. Mijn wagen is behoorlijk verlaagd en ik ben daar al vast komen te zitten dus wil liever dat het goed is en dat ik zeker weet dat ik eroverheen kan.

Back