Car KeyChain Spy Camera

Discussie in 'Foto-Album' gestart door richard78, 11 jan 2010.

1. edo

edo

Lid geworden:
    16 dec 2008
  2. BigBoat

BigBoat Guest

Camera'tje is goedkoop en de verzendkosten heel duur.
    Als je de verzendkosten niet door rekent wil ik er wel 10 van je kopen voor 1,99 US$ / stuk......weet je wat, ik geef je 2 euro /stuk.

3. dennislp

dennislp Guest

4. Brandaris

Brandaris Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2007
    Dennis , als je er 10 besteld, krijg je ook 10X verzendkosten bij die grappenmakers dus je beltaald gewoon $12,00 per camera !!

groeten, Brandaris

5. edo

edo

Lid geworden:
    16 dec 2008
    Zoiets had ik ook wle gedacht, maar zijn er nu verschillen tussen de car keychain cameratjes?

Grts

6. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    wat duurt dat lang zeg voordat je hem binnen heb hij is 8 april opgestuurd en nog steeds niet binnen

7. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Soms is het 5 dagen, maar ik heb ook al 6 weken meegemaakt hoor;) Zeker met die aswolk nu.....

8. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    het luchtruim is weer open in nl dus ik hoop dat hij deze week binnen komt

9. dennislp

dennislp Guest

Word volgens mij weer druk verzonden. Paar artikelen die ik via DealExtreme had besteld (Hong Kong) gingen erg snel.. Maandag besteld, vandaag verzonden.. Word er bijna bang van.. Meestal 4 of 5 dagen dat het duurt.. :shock:

10. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    verzenden doen ze wel maar dat stapelt zich op bij de luchthavens het is de vraag of het nog wel aankomt. + het feit dat wij een achterlijke post bezorger hebben die niet kijkt voor wie de briefen zijn en ze gewoon bij een anders huis er in kwakt. en als ik die vrouw op haar verkeerde manier van werken wijs dan krijg ik de smoes te horen van: tja... ik doe toch alleen maar mijn werk het wordt voor me gesorteerd dus het is niet mijn probleem...

11. Quasti

Quasti

Lid geworden:
    15 apr 2010
    Kort door de bocht. De car key chain cameraatjes met onboard geheugen moet je niet hebben. Die hebben vaak een lagere resolutie en kennen wat problemen.

De car key chain camera met 4gb of 8gb SDHC kaartjes zijn de beste en dan wel deze:

http://www.mjelectronics.com/images/1999.jpg

Die iets luxer ogende key chain camera met ook nep sleutel eraan zou ik ook niet kopen. Deze is vaak duurder en zo praktisch is die niet voor modelbouw.

Voordeel van de eerder genoemde key chain camera is dat je deze middels 2 schroeven ook uit elkaar kunt halen.

Je houdt dan een accu, printplaatje en camera over die je op een naar jouw gewenste manier in je model vliegtuig of heli kunt bouwen.

Vooral gewicht is totaal geen kwestie met deze dingen en stuk bij een crash gaat het ook niet.

Over het algemeen kun je rustig stellen dat deze camera verre weg het beste waar voor het geld is. Zelfs in vergelijking met de flycamone 2 enzo, want hoewel daarvan de video qualiteit een beetje hoger ligt, is het prijsverschil veel te groot.

Ander verhaal is het met de echte HD mini camera's, maar die kosten momenteel ook nog te veel geld voor mijn smaak.

12. Brandaris

Brandaris Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2007
    Mag het ook op of in een boot? en die zijn niet zo crash gevoelig als alles wat de lucht in kan :D
    gewicht speeld ook minder bij de bootjes , wij moeten vaak met lood werken om onze vaartuigen op de juiste waterlijn te krijgen !

De carkey camera waar we het over hebben is klasse III , die als beste uit de bus komt voor de modelbouw.
    lees hier maar verder 808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review
    is al eerder getoont in dit draadje staan ook handige tips op die site

groeten, Brandaris

13. dennislp

dennislp Guest

Klacht naar de TNT sturen! :)

Hier worden ze trouwens juist beter.. Eerst kon ik als ik niet thuis was, en het niet in brievenbus paste.. TELKENS opnieuw naar het post kantoor, en dat kan natuurlijk pas een dag later (en dan laten ze het soms ook nog is in de auto liggen :mad:) , Maar afgelopen keren gaven ze het aan de buren, scheelt me weer wachten en is sneller voor mij :)

14. SDeath

SDeath

Lid geworden:
    28 dec 2009
    Ik heb ze bij eCoolStore besteld een paar maanden geleden 2 en nu ook weer 2.
    De laatste bestelling was gedaan op : 06-04-2010 en vandaag 23-04-2010 aangekomen met de postbezorger, dat is dus niet verkeerd met een week geen vliegverkeer.
    De vorige bestelling was ook iets van 1,5 week levertijd. Zijn allemaal versie 3 cameratjes met een USB kabel. Werken allemaal perfect. En dat voor $12,- per stuk. "Gratis" verzending, als er dan wat gebeurd dan heb je geen problemen dat je de verzending niet vergoed krijgt.

Doe er je voordeel mee.

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  15. Fotor

Fotor Forum veteraan

Lid geworden:
    10 sep 2006
    Wist je dat je op een beetje formaat zwever best heel wat van die camera's kwijt kan? :D
    Ze zijn zo goedkoop dat ik er laatst 3 besteld heb. Met nog 2 keychain camera's van een vliegmaat en een flycamone2 maakt dat 6 camera's. En dit is dan het resultaat:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  16. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    nog steeds niet binnen. straks maar ff contact op nemen met beetleonline

17. PIR3lly

PIR3lly

Lid geworden:
    20 aug 2009
    Gewoon afwachten. Door de problemen met de luchtvaart kan het wel een paar weken extra gaan duren.

Hoe lang wacht je er nu op?
    Edit, zie net dat je hem 8 april besteld hebt.
    Dat is net 2 weken geleden (en daar zit bijna een week tussen waarbij het luchtruim dicht zat).
    Met een beetje geluk heb je hem volgende week. Als je pech hebt pas over een week of 2.

18. rattie...

rattie...

Lid geworden:
    24 jun 2007
    het is toch dat na 30 dagen je geen melding meer kan maken van een niet aangekomen bestelling?

19. PIR3lly

PIR3lly

Lid geworden:
    20 aug 2009
    nee, dat is meer.

Dus je moet als je de goederen niet ontvangen hebt, binnen 45 dagen een geschil openen. Dat is 1,5 maand, dus je hebt nog wel even de tijd.

Persoonlijk ga ik bij ebay bestelling ervan uit dat het 2-4 weken gaat duren. Is het na een maand nog niet binnen, dan wordt het tijd om eens goed te gaan navragen.

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  20. richard78

richard78

Lid geworden:
    6 aug 2007
    Ik heb vandaag weer 4 cameras binnen gehad van beetleonline!
    Misschien wel niet meer de goedkoopste maar wel erg betrouwbaar...

Deel Deze Pagina