@ Big boat:
nee werkt ook niet...
nee werkt ook niet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die spatie aan het einde van de regel hoeft niet. Wat wel moet is na de tijd nog een nieuwe regel beginnen. Dus als je in Windows het kladblok gebruikt, moet de cursor op de regel onder de tijd kunnen komen en niet blijven hangen achter de tijd. :teacher:[date]spatie enter
24/11/2010spatie enter
22:00:00
Jan,
Sla het bestand eens op als Tag.txt
Dus met de hoofdletter T i.p.v. t
Misschien helpt dat ?
Maakt ook niets uit.Jan,
Sla het bestand eens op als Tag.txt
Dus met de hoofdletter T i.p.v. t
Misschien helpt dat ?
Ja, dat is een wezenlijk verschil. Denk je dat jij op je bankrekening ook niet ziet of er nu 0100,00 of 1000,00 euro op staat? Scheelt ook maar een 0. :lol:Dacht je echt dat zo'n een klein computertje, want dat is de camera, en met ene en nullen werkt het verschil ziet tussen hoofd- en kleineletters ?
Ja, dat is een wezenlijk verschil. Denk je dat jij op je bankrekening ook niet ziet of er nu 100,00 of 1000,00 euro op staat? Scheelt ook maar een 0. :lol:![]()
Het gaat al eerder mis want het is CHEQUE en niet CHECK.Weet je wat, we gaan het gewoon testen, stuur mij maar twee checks.
De ene keer schrijf je op de check EEN DUIZEND EURO en de andere keer een duizend euro.
De check die ik niet kan innen krijg je terug, de andere houd ik.
PS, de kans bestaat dat je natuurlijk geen check terug krijgt.....
en dat er wel degelijk verschil is tussen een hoofdletter en een kleineletter
Heeft niet veel met de grootte van de computer te maken, maar alles met het type bestandssysteem. Het oude FAT systeem kende alleen namen van 8+3 karakters lang en geen onderscheid tussen hoofd en kleine letters (feitelijk was alles in hoofdletters geschreven). Bij mijn weten mag je voor dit ding een nieuwere versie van FAT (FAT32?) gebruiken die langere bestands namen toestaat en ook hoofd en kleine letters. Helaas is windows zo foolproof gemaakt dat het zelf geen onderscheid maakt (dit in tegenstelling tot Linux), dus de gedachte dat het geen verschil maakt is niet zo vreemd. Er zit alleen (gelukkig!) geen windhoos in die keycam...Dacht je echt dat zo'n een klein computertje, want dat is de camera, en met ene en nullen werkt het verschil ziet tussen hoofd- en kleineletters ?
Aangezien je maar 1 uur maximaal met de accu kan doe is het onzinnig om een kaartje te kopen waar je 10 uur film op kan slaan.
Per 60 minuten verbruik je ongeveer 4GB aan geheugen.
40 minuten per 1 gb.
Dus als je een kaartje van 4 gb hebt is het prima, kan er ook nog wat op blijven staan