Car KeyChain Spy Camera

ik bedoel dat fpv het vliegen is TERWIJL je door een camera op het toestel kijkt niet een filmpje maken en thuis op de bank met popcorn kijken;)

Nou weet ik nog steeds niet waar je een echte HD kan kopen.
Wie geeft het juiste linkje.
Is de #3 909 een HD uitvoering en waar koop je die.
Wel 100% zeker weten he uit eigen ervaring want er is zoveel troep te koop.
Alvast bedankt.
Ton

Vandaag de 808 ontvangen van DealExtreme.
Er staat op de verpakking niet vermeld welke versie het is.
Waar kun je de versie aflezen ?

Als je hem met de usb aan de pc aansluit. Moet er DCIM staan, en met de opnames moet er sun (chip van de #3) staan. Staat er bijv image, en video dan is het de #7, die hobbyking verkoopt.

Maar dat is ook geen echte HD dat is een 480P
Volgens Hugy is een echte HD dat minimaal een 1080P
Dus vraag blijft nog open staan.
Misschien wil Hugy de moeite nemen om een betrouwbare link naar die 1080P te geven.

Er is geen 1080p keychain cam. Zit er waarschijnlijk wel aan te komen.
Je moet de versie 11 hebben. 720x480 heeft helemaal niks met hd te maken. Leuk dat er misschien het getal 720 in staat maar bij deze camera gaat het dan om de breedte lijnen en niet om de hoogte. hd ready zoals de #11 is 1280x720. Full hd waar dus nog geen keychain cam van is heeft nog een 2x zo hoge resolutie 1920x1080.

Hier meer informatie over de #11 keychain cam.

Je hoeft gelukkig niet alle 428 pagina's door te lezen een resumee van Tom Frank staat in de eerste post.
De belangrijkste dingen waarop gelet moet worden bij de #11 zijn:
This new, true HD camera has a native 1 mega-pixel CMOS sensor that can capture 1280x720 frames at 30 fps, with no dropped frames with most any normal daytime illumination. And it uses the H.264 video codec to produce high quality, small file size video, packaged in a .MOV file format.
De prijsklasse van deze #11 ligt rond de € 40 incl verzending.
Op de site waar Hugy naar verwijst staan een aantal vertrouwde verkopers van die #11
Een daarvan heeft nog een verwijzing naar een file die de datum er af kan halen.
HD808 720P DVR Keychain Camera video Removal Time Stamp | eBay
Er bestaan van die #11 ook zgn jumbo #11 die een accu hebben voor 100min en zijn wat duurder.
De beeldkwaliteit op getoonde foto's is scherper en bij video dus hopelijk de meerprijs waard.

Zo kwam het pakketje bij mij binnen:

full

dat kan je alleen zien aan de datum/tijd, meer daarover HIER. Ook aan het bestandsformaat is het een en ander te zien.

Ik wacht nog even op mijn SD kaartje, dan zal ik een video uploaden. Heb tot nu toe alleen kunnen testen met een SD kaart die we ergens anders voor in gebruik hebben.

Maarten

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn spycam via Ebay gekocht en filmpjes gemaakt sinds 15 February 2010 en doet het nog steeds perfect.
Kanaal van damjaco - YouTube
Gisteren 4 Turnigy Kechain camera's binnen gekregen waarvan er maar 2 werken.
Als ik de 2 aan usb hang brand er wel een lampje maar volgens mij wordt er niets geladen en worden ook na uren niet warm.
Weet iemand een tip om deze toch werkend te krijgen.

Groeten Hans

Ik heb mijn spycam via Ebay gekocht en filmpjes gemaakt sinds 15 February 2010 en doet het nog steeds perfect.
Kanaal van damjaco - YouTube
Gisteren 4 Turnigy Kechain camera's binnen gekregen waarvan er maar 2 werken.
Als ik de 2 aan usb hang brand er wel een lampje maar volgens mij wordt er niets geladen en worden ook na uren niet warm.
Weet iemand een tip om deze toch werkend te krijgen.

Groeten Hans

Probeer eens de reset knop, zo moet ik de mijne soms ook weer tot leven wekken.

Reset werkt niet, en ze gaan nu op de post naar HobbyKing.
Ik heb een RMA geprint via de site en gaat nu op de post.

Hans

Dit lag net op de deurmat!

Eindelijk de 909 :D
Doosje:

Op de zijkant van het doosje staat ook het verschil tussen de 808 en de 909.

Dit alles zit in een goed stevig doosje, met magneet afsluiting.
Het camera'tje zelf zit ook goed beschermt:

Hier alles wat er in zit.

En even een foto'tje met uitleg:

Ik was echt verbaast dat win7 64bit hem in 1x herkende, geen drivers geinstalleerd.
Het instellen van de datum had ik ook na 1 minuut klaar, was niet moeilijk.
Film kwaliteit is awesome :D ik upload binnenkort een filmpje.

Jurre

hallo,

ik heb vorige week met mn keychain cam een vlucht kunnen filmen, thuisgekomen afgespeeld met dvix zonder problemen.

deze week echter doe ik dit opnieuw, maar als ik wil afspelen zegt hij het volgende:
this video is in an unsupported format and cannot be played without installing additional directshow filters.

ik heb al wat gegoogled achter deze filters, maar heb niet direct een oplossing gevonden...

weet iemand hoe ik dit wel kan doen?
groeten Chris

hallo,

ik heb vorige week met mn keychain cam een vlucht kunnen filmen, thuisgekomen afgespeeld met dvix zonder problemen.

deze week echter doe ik dit opnieuw, maar als ik wil afspelen zegt hij het volgende:
this video is in an unsupported format and cannot be played without installing additional directshow filters.

ik heb al wat gegoogled achter deze filters, maar heb niet direct een oplossing gevonden...

weet iemand hoe ik dit wel kan doen?
groeten Chris
Klite codec pack (standard) installeren. Altijd prijs.

Nu mijn eigen vraag. ;) Is er hier al iemand die de tictac doos lens mod gedaan heeft?
Ik wilde mijn oude #7 KC cam weer nieuw leven in blazen door er een breedhoek lensje voor te zetten,
en vroeg me af of iemand het hier al eens geprobeerd heeft.

Back