Car KeyChain Spy Camera

mijn keychain heeft het dus niet lang uitgehouden, , hij loopt constant vast, als ik hem aan krijg dan blijft het lampje branden en krijg ik het enkel uit via de reset.... maar hij doet niets meer.
nu wil ik toch graag een nieuw micro cameratje gaan kopen, maar zijn er mensen die weet hebben van nog andere types of cameratjes die goed filmen
en die eventueel ook in HD kunnen filmen?

groeten Chris

Hoi!

Welke Ebay aanbieder is volgens jullie goed te vertrouwen??

Mijn cameratje versie #3 is namelijk naar de kl#$%.....denk ik.
Ik wil graag nieuwe #3 omdat, die goed genoeg werken.

Iemand een idee.....(volgens mij moet het voor ruim minder dan €10,-/st te doen zijn op Ebay)??

Mijn vorige kwamen van "beetleonline"dacht ik...maar kan 'm niet meer vinden.

Alvast bedankt!

Groeten, Gertjan

Laatst bewerkt:
Puur persoonlijk, ik hoor van anderen nogal negatieve berichten, maar ik heb goede ervaringen met:

metapark

M'n eerste cam arriveerde stuk. Na wat nette e-mail wisseling stuurde metapark gewoon een nieuwe, zonder dat ik de oude hoefde te retourneren. Doet het nog steeds en heeft de nodige crashes overleefd. Ook een paar keer mee geskied en vol sneeuw gelopen. Maar hij doet het dus nog steeds.

Martin

Best wel grappig, heb net gelezen dat mensen de car keychain camera gebruiken om aan hun kat vast te maken om te kijken waar hun kat overal rondhangt, leuk idee!

Dit is dé easystar vandaag met dé keychain # 11 gyro's en veel wind.
Ik moet alleen nog aan een sneller geheugenkaart...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Mooie scherpe beelden. Ik ben ook wel heel erg benieuwd waar je de 11 vandaan hebt.

Groetjes, Erik.

De 11 is de enige echte hd keychain die echt hd is voor zover ik weet. Ik heb de 3 en de 11 maar de 11 heeft me echt verbluft voor 30 euro...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie bij de verkoper Eletoponline365 dat ze nu #16 keychain camera's verkopen. Heeft iemand ervaring met deze? Volgens mij is deze nog niet zo lang op de markt.
Heb zelf de #8 maar ben hier helemaal niet tevreden mee, heel erg wazig, alsof hij het niet voor elkaar krijgt om scherp te stellen.

Zou graag zo'n HD cameraatje van eBay willen bestellen, heb alleen nog geen Paypal.

Back