Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze vergelijking heeft geen enkele zin. Zoals je nu de kleuren digitaal omzet naar hun grijswaarden, zo werkte dat vroeger niet met de panchromatische en orthochromatische negatieven.Zie hier kleur en de zelfde kleuren in zwart wit.
Dat rood is zeer waarschijnlijk correct, ja. Geel zou kunnen ( als je sec naar de foto kijkt).mac zei:De gebouwde Carley’s die ik zie zijn romp rood en vleugel geel.
Dat kan je aan de foto niet zien.mac zei:Zelf denk ik dat het rood Bordeaux rood is en vleugel licht oker kleur.
mac zei:Deze foto hieronder is de romp licht, het kan ook dat het hout blank is afgelakt.
... maar 100% zeker weet je het nooit ... tenzij er ook nog tekstuele informatie van toen bewaard is gebleven.
Ik vertel dit alles op basis van wat ik opgestoken heb van de oud-conservator van de Aviodome, toen hij de Stichting Koolhoven Vliegtuigen runde en ik daarvan de website deed. Disclaimer: het is en blijft een 'educated guess'.
Zoiets krijg je dan.....Bekijk bijlage 482642