Carson 1/8 CY-E Specter Two Pro BL 6S

goedendag

ik was benieuwt of er al leden zijn die ervaring hebben met de nieuwe
Carson 1/8 CY-E Specter Two Pro BL 6S( ik kon er nog niets over vinden) ik ben benieuwt hoe de rijeigenschap zijn en hoe houwt de elektronica zich.
ziet er goed uit en de specter is er natuurlijk al een tijdje de body dan.

zie graag de reacties van jullie

grt nick
(die zijn budget toch maar wat heeft bijgesteld)

Zou dat ook graag willen weten.
Carson is geen topmerk maar zeker geen lachertje.
Ziet er wel degelijk uit maar wacht ook liever reviews en gebruikers ervaringen af

carson e specter

hallo

even gezocht op youtube maar is nog weinig te vinden

[URL="
- SPECTER TWO Brushless 2.4 GHz RTR 1:8 (500409003)[/URL]

[URL="
- Carson Specter 6S[/URL]

[URL="
- 2 Friends and 2 Carson Specter 6S Brushless 1:8[/URL]

[URL="
- Specter 6S goes Wild Wheelie[/URL]

[URL="
- Carson Specter 6S Wheelie 1:8[/URL]

[URL="
- Specter 6S Brushless Bashing[/URL]

ziet er allemaal wel snel uit maar is het ook een goede kwaliteit

grt nick

Laatst bewerkt door een moderator:
specter

Hallo

met welk merk mag je Carso verglijken te opzichten van de kwaliteit
is het te verglijken met bv hpi of ansmann of is dit te hoog gegrepen voor carson.

het is lastig om een goed keuze te maken voor de opvolger van de hpi firestorm flux die het nu al 3 jaar naar tevreden heit doet

grt nick

niet met hpi, maar een beetje met graupner --- hobbytech --- thunder tiger --- enz,
maar zoals eerder vermeld als het voor "erbij" is, is het idd een goede auto. Maar voor racen niet dan moet je naar mugen of losi.

ik baseer het uit het merk carson.... Mischien is dit wel een super auto. Maar hij vraagt waar je Carson mee kan vergelijken. En als het over het merk carson gaat heb ik wel een paar keer een Carson auto gezien...

carson specter 6s

goedendag

ik was benieuwt of er al leden zijn die ervaring hebben met de nieuwe
Carson 1/8 CY-E Specter Two Pro BL 6S( ik kon er nog niets over vinden) ik ben benieuwt hoe de rijeigenschap zijn en hoe houwt de elektronica zich.
ziet er goed uit en de specter is er natuurlijk al een tijdje de body dan.

zie graag de reacties van jullie

grt nick
(die zijn budget toch maar wat heeft bijgesteld)

he nick tijd geleden:p hoe staat het met de blub blub koi,:squarewink:
ik weet dit is een oud bericht maar ik wilde toch nog even reageren,

ik bezit een hpi baja 5b en een savage flux en wat traxxas auto,s
nu heb ik ongeveer 2 maanden geleden toch ook nog de nieuwste carson specter 6s gekocht omdat ik die voor een zeer scherpe prijs nieuw kon kopen,en omdat ik toch heel benieuwd was naar de kwaliteit van deze auto,nu kan ik vermelden dat daar echt absoluut niks mis mee is, ik rijd zelf behoorlijk veel en springen is er voor mij ook zeker bij en wat speed runs,
ik zit nu ongeveer op 15 x ladingen verder a totaal 6s lipo en hij houd zich zeker top en gaat echt als de brandweer,dus waar de mensen het vandaan halen dat carson een b merk is ik snap het niet, ik kan daar niet over meepraten.voor mij is hij oke.
tuurlijk moet je je adresjes kennen voor extra onderdelen maar dat moet ik met elk merk,
ps ook ik neem er met de tijd nog een hpi vorza bij(kan het niet laten he).
maar carson niks mis mee.:p
groetjes ,

Back