cloon 8 kanaals ontvanger van futaba

Discussie in 'Model elektronica' gestart door heligek, 8 aug 2010.

1. streetbiker1977

streetbiker1977

Lid geworden:
    9 apr 2010
    Da's echt een schande! :2gunfire:
    Voor die prijs koop ik nog liever een rasechte Futaba ontvanger!! :eek:

2. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    Dan heb je waarschijnlijk JR servo's met die dikke stekers, want met Futaba stekers heb ik daar geen last van. Er kunnen keurig 8 Futaba stekers naast elkaar in zonder problemen. En het is tenslotte een Futaba kloon he :)

En tav douane problemen, ik heb er twee van HK laten komen, los besteld, via air mail. Kwamen gewoon in een bubbeltjes envelop als brief. Daar kijkt de douane echt niet naar.

3. cherokee

cherokee Guest

Address:
    Giantcod is part of Good Feature Enterprise (Workshop No.8 3/F, BLK A , Hi-Tech Ind. Ctr., Nos. 5-21 Pak Tin Par St, Tseun Wan Hong Kong, Tel: +85293880672) and items may be sent from Hong Kong when necessary.

nice to know ;)

4. cherokee

cherokee Guest

5. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Er gaat nooit iets via de douane.

Het vervoers bedrijf doet de inklaring als ze denken dat er iets aan waarde in zit .
    Ze krijgen namelijk procenten van de douane voor elke € die ze inkasseren. (+ de inklaringskosten)
    Onder 40€ hebben ze bij mij nog nooit iets tegen gehouden .
    Voor die paar € willen ze het werk niet doen. :D

Mvg Johan

6. piet

piet

Lid geworden:
    29 jul 2004
    HK

ik dacht dat we geen links meer zouden leggen naar HK?
    groetjes piet

7. vliegman

vliegman

Lid geworden:
    22 dec 2003
    Sinds wanneer mag dat niet meer!!!!!!

8. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Robert heeft voor een paar weken er weer over gehad .

HC zou naar de omzet die ze maken de grootste sponsor moeten zijn.:D

Mvg Johan

9. JanD

JanD

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Deze quote is denk ik zijn context gehaald, ik heb hem gevonden in: Modelbouwforum.nl - Regels & voorwaarden
    De genoemde regel staat in het hoofdstuk "4. Onderschrift / Handtekening /Avatars. Wat mag? " en moet mijns inziens in deze context gezien worden.

In hoofdstuk "8. Geen winkelbesprekingen op het forum " staat het volgende
    Ik denk dat een belangrijk deel van deze discussie, inclusief de links, tot nu toe nog in de laatste context past en dus gewoon mag.

n.b.: De commerciele link zoals "Nog 4 weken en dan www.felix-vlieger.nl" in je onderschrift mag volgens de eerst genoemde regel dus alleen als sponser/adverteerder.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  10. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Ik kon toen het draadje niet zo snel vinden.

bespreken-van-webshops-winkeliers

En mijn onderschrift is nog niet commercieel , in 4 weken wel .
    En dan loopt ook een banner hier op het forum.:D

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  11. vliegman

vliegman

Lid geworden:
    22 dec 2003
    Dank zij de adverteerders (en ook de vrienden van het forum) kan ik, Robert Waanders, samen met de mods de volgende dingen doen: Het forum in de lucht houden, opbouwen, uitbreiden en op vlotte hardware laten draaien en bekostigen. Daarnaast kan iedereen hier vragen stellen, foto's plaatsen, sinds twee weken showcases aanmaken en ook nog eens met anderen in contact komen.
    Om deze reden wil ik niet hebben dat er zomaar sluikreclame gemaakt word voor andere shops, of dit nu in opdracht is van andere shops of uit enthousiasme. Denk ook aan het grotere belang en het belang van het forum.. We bestaan nu 8 jaar, en dit wil ik langer laten duren...

Het is in deze zware economische tijden ook voor mij lastiger om adverteerders te trekken, ik wil geen problemen met de bedrijven die wel betalen voor hun reclame hier, terwijl andere toko's hier veelvuldig worden genoemd voor nul komma nul euro.
    Nee, dit alles heeft niks te maken met wat er is gebeurd bij Modelbouw-Aktueel Maar is gewoon mijn nuchtere kijk op de zaken, en ook gezond verstand. Je mag rustig eens een keer een naam noemen ergens, maar overdrijf dit niet en doe dit met mate

Ik vraag jullie begrip...

Er staat dus niet in dat je deze niet mag vernoemen en wat er eerder gezegd is dat dit niet mag.

12. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Probleem met lesen vliegman :D

Of wil je een Duitse vertaling . :rolling:

Mvg Johan

13. vliegman

vliegman

Lid geworden:
    22 dec 2003
    Je mag rustig eens een keer een naam noemen ergens, maar overdrijf dit niet en doe dit met mate

En jij moet ook lesen of is het lezen!!!!!!!:(:(

14. vliegman

vliegman

Lid geworden:
    22 dec 2003
    En als er nu niks over gezegd was was er niks gebeurd (he Piet) het is als een goede reclame maak deze negatief en je heb de beste reclame, ieder spreekt er over, zie maar over de horror Sint kon niet beter.

Maar nu maar weer on topic de 8 kanaals ontvanger die je kunt gebruiken met Fufkba geen merk noemen, maar die je kunt kopen bij die bekende winkel die ieder kent in Hong Kong en in afkorting HK (dat zijn de afkorting letters van Hong Kong):xmas::xmas::rolling::rolling:

15. JanD

JanD

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Binnen onze club (mvcwoerden) was er behoefte aan een nederlandse vertaling voor de TFR8 gebruiksaanwijzing. Een vertaling is gemaakt en ook enkele kleine aanpassingen (om misinterpretaties te voorkomen) zijn gedaan. Het vertaalde document is hier te vinden.

Ik hoop dat meer mensen plezier van dit document hebben.

16. pietervisser

pietervisser

Lid geworden:
    10 apr 2005
  17. JanD

JanD

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Onderstaande 14 kanaals modus heb ik getest (met HK ontvangers) en het werkt bij mij niet!
    Zender is T8FG in 10 kanalen (multi) mode, kanaal 9 en 10 zouden dan 'schakel' kanalen moeten zijn.
    Wie heeft dezelfde ervaring of heeft dit wel werkend gekregen (en met welke configuratie)?

18. plotterwelt

plotterwelt

Lid geworden:
    5 aug 2006
    Even getest , werkt bij mij ook niet.

Mvg Johan

19. glasbloazer

glasbloazer

Lid geworden:
    30 aug 2007
  20. vliegman

vliegman