Compass Atom 6 HV

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door wrobijns, 28 dec 2009.

1. 666yeti666

666yeti666

Lid geworden:
    22 jul 2004
    Ja, dan kan ik je toch echt (weer?) SLS lipo's aanraden, die hebben gewoon een superlage Ri en geven dus een heel hoge spanning af tijdens belasting.
    Je accu heeft de grootste invloed op je vermogen in een elektroheli, daar moet je dus als laatste op besparen ! De verschillen in lipo's zijn vele malen groter in vergelijking met een motor of regelaar (verliezen), dus je wint er het meeste mee door de beste accu's te kiezen.

Of anders Hyperion G3 natuurlijk

Bas

2. Mopilot

Mopilot

Lid geworden:
    31 jul 2006
    Kijk eens naar de SLS ECO lijn, goede performance voor een wat lagere prijs.

Het bakkie ziet er goed uit!

Greetz,

Michiel.

3. Mopilot

Mopilot

Lid geworden:
    31 jul 2006
    Trouwens ik vlieg (vloog) ook met Zippy's en die waren maar 15-20C.
    Dat liep perfect heb ik een aantal vluchten mee gedaan tijdens Dutch 3D.

Het is ook koud nu, houd daar rekening mee en als je Governor tot leven is (en deze is ook goed) dan zul je veel verschil merken.

Greetz,

Michiel.

4. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
    Ik heb gekeken naar de SLS lipo's maar dat scheelt toch nog veel.

Gisteren twee vluchtjes gemaakt met de Atom 6HV. Ik begin er steeds meer aan te wennen. Echt een strak bakkie.
    De motor houd het prima is de ergste moves (ik ben een stick banger).
    Maar ik denk wel dat de 35C die al weken bij de duane ligt zal helpen.
    Ik vlieg nu 5 min. en verbruik dan 1770mAh. Dit is twee runs exact gelijk gebleken.
    Terug gerekend moet ik hiermee een vliegtijd halen van 6:46 min met 3000mAh Lipo's (80% ontlading). Da's netjes :cool:
    Ik heb er een filmpje van maar de "cameraman" wou te ver inzoomen waardoor het een erg onrustig filmpje is. Ik zal vanavond eens kijken of ik het toch on-line zal zetten.

Wat ik nu alleen nog moet hebben is een andere kap.
    Die witte kan is gewoon ruk tegen de winterse lucht. Ik was hem gisteren heel even kwijt tijdens het vliegen.

Deel Deze Pagina