conrad/reely onroad banden .

nee ma een 24 tandwiel kost 20 euro en een 40 stand 10 euro .. 30 euro en je bent klaar maar als je ofroad wilt gaan dan moet je weer alles verandere zit iets meer tijd in maar meer niet..

@fastrockets, wat ik nu type is goed bedoelt en neem het niet verkeerd op, het is met alle goede intenties.

Je bent op een wat lastige leeftijd waar het moeilijk is andere dingen zomaar aan te nemen als waarheid want je zult eerder in jezelf geloven dan een ander, toch? ;) Maar dat geeft niet want dat deden wij allemaal :D

Als je een idee hebt dat je wat wilt doen vraag het dan hier, ik denk dat je dan wellicht wat anders zou hebben aangepakt. Tis niet zo maar wat andere bandjes erop en rijden maar. Deze wagen is bedoelt voor offroad en daar is hij op afgesteld, de banden zijn slechts een deel van deze setup. Dus ga je onroad en verander je de banden dan ben je niet klaar met alleen de banden. Ga gewoon rijden en je merkt dat hij waarschijnlijk niet echt lekkere wegligging heeft.

Ik wil met mijn MT ook nog wel eens onraod gaan rijden maar moet hier toch wat geld voor reserveren.......

Ik begrijp het helemaal dit is een duidelijke tekst waar ik 'wat' aan heb.
Maar zo verschrikkelijk slecht kan het toch ook niet zijn? je moet er toch wel gewoon rondjes mee kunnen rijden :P

Maar hopelijk snap je dat ik een auto koop van verschrikkelijk veel geld + bandjes dat ik er soms enoooorm!!! van baal ;)

volgens mij gaat dat willen accelereren als een gek, als de banden grip krijgen natuurlijk ...
misschien een tip, warm de bandjes een goed op of was ze eens goed af met benzine, dat zal wel iets helpen ...
maar als de bandjes grip krijgen zal hij willen accelereren als gek, maar topsnelheid zal er dan weer niet inzitten ...
k had ook eens een stel kleine velgjes gemod om op men baja 5b te passen, driften en wheelies...
bochten waren niet te doen maar op de rechte stukken was het wel fun, wheelies trekken en op het einde gewoon omgooien en terugkomen...

Als je de boel over zijn toeren draait, omdat je met een offroad-vertanding met veel te kleine wielen onroad gaat rijden wel.

Back