Container Heftruck bouw/verbouw

kom er net achter dat ze deze dingen alleen gebruiken voor lege containers? empty container handler

[media=youtube]SPDqv5merUY[/media]

bij 1minuut, dat ding komt geeneens volledig in beeld!!!!!:-O

Empty-Container-Handler.jpg

dit is denk ik container nr.:7 qua hoogte!

empty_container_handlers.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,

Dit kan er ook gebeuren hé !

Dit loopt toevallig goed af, maar zo'n heftruck is toch wel kwetsbaar, zeker op zo'n grote hoogte !

[URL="
crash unfall - YouTube[/URL]

HOI.
de meeste empty stackers stapelen 7+1. dat wil zeggen. de mast komt tot 7 containers hoog. maar als de laatste met 2 hoog weggezet wordt komt de stapel op 8.
hyster-containerheftruck
de hyster die ik aan het bouwen ben. kan 2 bruder containers heffen zodat de onderkant van de container boven de 1 meter 20 komt.
en kwetsbaar.. wat kom je tegen?

groete Peter

HOI.
wind had ik inderdaad niet aan gedacht. maar mijn model. rijd voornamelijk binnen. vandaar dat ik de wind niet meereken. en onbalans. als de mast goed in elkaar zit komt daar geen grote onbalans in voor.
je moet natuurlijk kleine stukjes rijden met de last hoog. maar dat is met met elke heftruck.
de linde heftruck op het filmpje rijd teveel met de last hoog, en lazert om. een grote verrassing, niet echt.
groete Peter

als het filmpje goed bekeken wordt is te zien dat de heftruck door klein beetje spoorvorming al omgaat.
in model heb je niet zoveel last van onbalans in de lading ;-)

groete Peter

Persoonlijk vind ik via de zijkand mooier zeker als je 2x 20ft hebt.

er komen weer vorderingen aan ga zo weer verder er aan dus meschien
vanavond weer foto's.

Hoi Frans. Gaaf ding zeg.
Even een vraagje, de tranenplaat die je gebruikt bij de treeplanken, waar kan ik dat krijgen? Ik ben al een tijdje zoekende naar kleine tranenplaat.

geweldig gemaakt
schitterende heftruck heeft u neer gezet
nu moet u nog 1:16 rc heftruckdiploma zeker halen om er mee te mogen rijden :D:D:D

Back