Zotte jongens, ik ben nu chill bezig op de sim een nieuwe freestyle te maken... Ik hoop die binnen 2 weken eens te testen en nog wat 3d te trainen... Ik begin na de flyin met figuren...
We gaan Belgie goe kunnen vertegenwoordigen blijkbaar. Ik,vio en Peter met gezin gaan er normaal op hotel.
Ergens vrees ik ervoor dat we mogen meedoen (Gibi en Ik dan hé)... Net gelezen op de franse versie van hun site: Désireux de permettre aux pilotes français et étrangers se rencontrer, et compte tenu du nombre toujours croissants de participants, l’organisation a décidé de réserver 6 places pour les pilotes étrangers jusqu’au 10 mai 2009. En die 6 plaatsen zijn uitgedeeld, damn :-(
oh waarom ik weer ben ik zo gevaarlijk of isdat voor s'avonds waneer we weer beginne te drinke en teveel lawaai maken,hierbij hebben we al slechte sporen nagelaten in romilly
En wat doet gij dan allemaal da ge gedronken hebt?Handenstand,op ne remork kruipen om te slapen enzo?
Nee Gino, op een hoopje vliegen of "ze naar huis vliegen" of iets in die trend wil zeggen; "Ze verslaan"
Er is ook bevestiging voor de inschrijving van Gino! Dus ik veronderstel dat het voor Sam ook wel zal in orde zijn! Pascal was op reis, daardoor zijn late reactie