D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Discussie in 'F3C & D3D' gestart door winkje, 27 sep 2005.

1. marco bosch

marco bosch

Lid geworden:
    13 jan 2004
    vincent.
    die lauw heid heb je altijd als je organiseerd.
    maar op de dag zelf zijn er velen enthousiast zijn. het moet even warm gestookt worden.
    dat berijk je alleen door dit soort draatjes warm te houden en natuurlijk gewoon door te gaan met organiseren zo dat het er ook echt van komt en dan vast houden.
    nu ook met het indoor NK moeten de organisatoren er voor zorgen dat het gaat leven.
    markelo was nummer een en heeft het al wat op gewarmt en straks rotterdam en dan als klapper dalfsen.
    omdat hier de finale word gehouden ben ik ook zwaar bezig met organiseren en dat komt gelukig niet alleen op mijn schouders te recht.
    dus gewoon vol houden en door zetten bijt je er in vast en laat niet los is mijn advies.

2. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Misschien een idee om een peiling te houden wie er op dit moment denkt mee te gaan doen?

3. eddie

eddie

Lid geworden:
    5 apr 2004
    Jammer als t niet door zou gaan !!! t zou iets leuks en natuurlijk gezelligs kunnen worden !!! en kijken wie er mee zouden willen doen ??? ik denk dat er behoorlijk wat deelnemers zullen zijn , maar willen we dit dit jaar nog door laten gaan zullen er toch wel bijtijds de data`s bekend moeten zijn !! anders is t erg moeilijk inplannen voor veel piloten , daarom dat ik bang ben dat t dus niks word . ennuhh winkie , je weet toch wat ik bedoel , ik had je nog wel een pb gestuurt een tijdje terug hierover weet je nog ??? dus ik heb er wel zin in hoor .

4. Raymond.Houtman

Raymond.Houtman

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Geachte helivliegers

Als ex voorzitter van M.V.C. Midden Nederland en zelf helivlieger en lid van de subcommisie Heli wil ik graag met alle betrokken vliegers die er toch voor voelen om gezamelijk een aantal wedstrijden in 2006 te vliegen juryen en alles wat hier mee te maken heeft wil ik graag mijn hulp aanbieden.

Het moet toch mogelijk zijn om meer evenementdagen te organiseren waar helivliegend Nederland elkaar ontmoet van beginner tot aan top piloot.

Omdat er toch nog wel een aantal zaken te regelen zijn voor het regelen van velden tot aan de figuren het juryen enz nodig voor zover dit nog niet al was gedaan in dit forum dacht ik aan een kleine groep vertegenwoordigers die dit verder op poten gaan zetten.

Wil je mee doen om dit te organiseren en mijn hulp (ervaring) gebruiken stuur mij dan een e-mail.

Met vriendelijke groet
    Raymond Houtman
    Subcommisie Heli
    Raymond.Houtman@tiscali.nl

5. addy

addy

Lid geworden:
    23 jul 2005
    Ik wil nog steeds wel meedoen (poging wagen)

6. Patrick Kramer

Patrick Kramer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Raymond,

Er is een stemming geweest bij de begin opzet van Vincent. Toen waren er redelijk wat reacties. Even afwachten wat het nu wordt met een zelfde oproep vanuit de knvvl.

Alles wat ik wilde en kan zeggen mbt de marketing van de KNVVL heb ik reeds geschreven met echt goede bedoelingen.

Afijn, ik ga oefenen en vliegen , daarmee kan ik de beste bijdrage leveren aan het geheel denk ik.

7. winkje

winkje

Lid geworden:
    16 feb 2004
    .... en zoals de zaken er nu voor staan ga ik dat ook doen...

Aankomende week zal ik de betrokkenen hiervan op de hoogte stellen.

Groet, vincent

8. lennert

lennert

Lid geworden:
    28 dec 2004
    hai winkje

Misschien kan je ze overtuigen door het comines filmpje te laten zien.
    Dan zien ze hoe gezellig het er aan toe gaat.
    en wanneer komt die nou op het forum???

:lol: :wink:

9. Raymond.Houtman

Raymond.Houtman

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Geachte helivliegers

Op zaterdag 11 februari is er een vervolg bespreking over dit topic.

Na het weekend laten wij u meer weten.

Met vriendelijke groet.

Raymond Houtman
    M.V.C. Midden Nederland

10. frans laurijsen

frans laurijsen

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Beste Helivliegers,

Op 11 Februari is er een tweede vergadering geweest en de uitslag is
    uiterst positief. Winkje is eruit gestapt maar dat heeft mij en anderen er niet van weerhouden om door te gaan.
    Alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen.

De vliegfiguren (±50) zijn/ worden nog wat aangepast en op de site van John Vugt weergegeven en uitgelegt, hij komt hier op terug. We hebben geprobeert om vooral voor de opkomende 3D vliegers figuren te kiezen die goed te doen zijn.

Op 17 April is de eerste wedstrijd ingepland maar dit is nog onder voorbehoud ivm de locatie, in ieder geval hebben jullie een richtlijn.

Op 26 Maart wordt een jury cursus gegeven, dus wie hier intresse in heeft wordt verzocht contact op te nemen. fritsvanlaar@planet.nl

In ieders belang is het belangrijk om verzekerd te zijn, voor die piloten die geen lid zijn van de KNVvl moeten een bewijs van zijn verzekerings-
    maatschappij meenemen waarin duidelijk staat vermeld dat zij verzekerd zijn. Zoek dit dus uit, maak een copy en doe die bij je helispullen. Voor piloten die lid zijn van de KNVvl hebben hier hun verzekering.

Er zal gevraagd worden om je van te voren in te schrijven, dit is in het belang van de club waar gevlogen wordt ivm met inkoop eten en drinken.
    Er zal een kleine bijdragen gevraagd worden ( 7,5 euro) om enigszins kostendekkend te zijn. Dit lijkt ons zeer reeel.

De D3D wedstrijd zal samen met de F3C en sportmanklasse gehouden worden. In de D3D zullen twee klassen zijn die twee keer verplichte figuren vliegen en twee keer freestyle (geld alleen voor de A klasse) vliegen. De F3C moet drie vluchten maken en zal dus het evenement beginnen. Er zal om en om gevlogen worden.

Zijn er onder de helivliegers, in het algemeen, die hieraan een extra bijdrage (liever geen geld, meer een cadeautje) kunnen leveren zou erg worden gewaardeerd. Contact persoon
    Raymond.Houtman@tiscali.nl

Als laatste wil ik jullie vragen om nog een klein beetje geduld te hebben
    en wij staan open voor iedere verbetering die dit evenement kan verbeteren.

Gr Frans

11. winkje

winkje

Lid geworden:
    16 feb 2004
    Hi,

Mogelijk ben ik wel de slechtste om het te melden :oops: : Hulde !!

Zoals gemeld kon ik het enthousiasme niet meer opbrengen. Ik vind het fantastisch dat jullie dat wel hebben gedaan / nog steeds doen en nu ook concrete stappen maken. Super!

Voor allen die eerder hun enthousiasme hebben gedeeld op welke wijze dan ook: inschrijven!!!

Groet, vincent

12. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi,

Ik kan daar nog aan toevoegen dat van die 7.50 euro ook de bekers etc moeten worden gekocht en andere onkosten die worden gemaakt.

Verder wil ik benadrukken dat we iedereen de lol van het vliegen van een "wedstrijd" willen geven. Het zal dus ook heel vrijblijvend zijn, en er zullen veel figuren zijn die iedereen kan vliegen (ik heb nu zelfs het figuur "hoveren" op de lijst staan). We figuren opvoeren zodat je langzaam over de tijd kan leren 3D vliegen.

Dus mensen we doen dit voor jullie lol, dus a.u.b., A.U.B. laat je nu niet afschrikken, en doe gewoon mee! Het zal erg leuk zijn, dat kan ik je verzekeren. Zoals jullie weten doe ik ook al voor de 3e keer mee bij de 3D Masters in Engeland en in Belgie, denk je dat ik dan niet zenuwachting ben :) Maar het is echt heel erg leuk om deel te nemen aan z'n gezellige dag, dus jongens laat het onze moeite waard zijn, en doe mee!

Ik ben nu bezig met de figuren op een web te zetten (de meeste hebben we al). Dit gaat een apart web worden enkel voor de Dutch 3D. Ik heb al een opzet voor de website, maar ik moet even wachten op een goed domein.

Een mooie naam was al in gebruik, maar ik heb de gebruiker benadert, en hij wil de naam aan mij overdragen. Daarna moet ik nog even het domein naar mijn hosting provider verplaatsen en een extra account aanmaken.

Zodra ik dit heb zal ik het laten weten, ik neem aan dat jullie zo lang even kunnen wachten :)

Ik zal er dan voor zorgen dat je feedback op de figuren etc kunt leveren, en later zal ik er ook voor zorgen dat je je kunt inschrijven etc.

Verder zijn we ook bezig met het regelen van een jury, als ook een dag met een jury cursus waar we de figuren gaan uitleggen aan de jury, waar ze op moeten letten. We zullen dan ook eventueel de figuren voorvliegen waar onduidelijkheid bestaat etc.

Vool alle duidelijkheid, de volgende personen hebben de organisatie op zich genomen:
    * Nando van Arnhem
    * Addy de Borst
    * Raymond Houtman
    * Frans Laurijssen
    * John Vugts

Het ziet er allemaal goed uit, schrijf je straks in en doe mee!

Groeten,

John.

13. Patrick Kramer

Patrick Kramer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Geweldig,

Volgens mij zijn dan alle wensen die door Vincent geinventariseerd zijn nu verwerkt in deze aanpak.

-Lage drempel
    - Lol voor iedereen
    - Beperkte kosten
    - Geen verplicht Knvvl lid.

Iedereen meedoen toch !

14. addy

addy

Lid geworden:
    23 jul 2005
    Er zijn eigenlijk dringend nog een aantal juryleden nodig, mensen die hier interesse in hebben kunnen zich opgeven bij:
    fritsvanlaar@planet.nl tel.0229-711335/06-50248615
    a.deborst@hccnet.nl tel 0636136685

De jurycursus F3C en 3D wordt zaterdag 25 Maart gegeven bij de MVC Almere en begint om 10.00 uur.
    De eerdere vermelding van 26 maart was verkeerd.
    Er zal door John Vughts en Nando van Arnhem voor gevlogen worden.

15. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi Allemaal,

Het aantal inschrijvingen loopt goed, hartstikke leuk!

Echter, ik mis nog wel een paar mensen die uiteraard wel mee moeten doen. Waar is de club uit Utrecht bijvoorbeeld :D

Jullie doen toch ook wel mee zeker?

Groeten,

John.

16. fritsvl

fritsvl

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Even voor alle zekerheid!!!!

De wedstrijd NK RB Heli FAI en Sportklasse en Dutch 3D van 17 april a.s. kan helaas niet gehouden worden op het vliegveld van Vasco Modelbouw in Montfoort, maar...... wordt verplaatst naar het terrein van de modelvliegclub Oisterwijk.
    Nadere info op http://www.dutch3d.org of http://heli.pruts.nl of http://www.modelvliegsport.nl

Groetjes,

Frits van Laar
    Vz Sc RB Heli, Modelvliegsport KNVvL

17. Patrick Kramer

Patrick Kramer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    dutch3d.org uit de lucht vanavond ?

18. nando v. arnhem

nando v. arnhem

Lid geworden:
    10 nov 2004
    Patrick, er staat in dat adres een extra komma aan het einde. Daarom doet de link het niet

www.dutch3d.org

grt
    Nando

19. Patrick Kramer

Patrick Kramer

Lid geworden:
    2 sep 2005
  20. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
    Een Website van de club kan ik niet vinden.
    Adres?
    GPS coordinaten?
    Route beschrijving?
    Iets?

Op geen van de info sites staat hier iets over.
    Of ben ik te ongeduldig :oops:

Deel Deze Pagina