D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Discussie in 'F3C & D3D' gestart door winkje, 27 sep 2005.

1. Patrick Kramer

Patrick Kramer

Lid geworden:
    2 sep 2005
    Nando,

Ik ben nog wat dingen aan het trainen. Mag je figuren wijzigen vooor aanvang? Moet het 4 wedstrijden gelijk zijn.

2. nando v. arnhem

nando v. arnhem

Lid geworden:
    10 nov 2004
    Patrick, het liefst hebben we de definitieve figuren uiterlijk de maandag voor de wedstrijd binnen. Je mag dus later figuren veranderen. De bedoeling om 4 verschillende formulieren te maken is dat je op de verschillende wedstrijden verschillende figuren kan kiezen, de figuren kunnen dus anders zijn per wedstrijd.

grt
    Nando

3. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    Via de Airtoi clubdatabase ff moeten zoeken (ben oudlid :oops: ) de modelvliegclub Oisterwijk vliegt aan de 'Ruiting' in Haaren (N.Br.). Het vliegveld is duidelijk te zien vanaf de doorgaande weg tussen Esch en Haaren. Voor GPS gebruiker is het misschien gemakkelijk om de kruising Belversestraat-Heesakker in Haaren aan te houden. Vanaf deze kruising zie je het vliegveld midden het weiland liggen, vooral door de herkenbare oranje windzak.

Verdere tip, tegen die tijd zal de N624 Kapelweg, verbinding Boxtel-Haaren nog wel afgesloten zijn. Mocht je op een of andere wijze dus via Boxtel komen, hou dan eerst Esch aan ipv Haaren (omleiding staat ook zo aangegeven).

Rick

4. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi allemaal,

Op de Dutch3D site kun je een routebeschrijving vinden voor de eerste meeting (www.Dutch3D.org). Deze omschrijving komt van een van de clubleden, en geeft aan hoe je er uit alle windrichtingen moet komen.

Groeten,

John.

5. parat

parat

Lid geworden:
    11 feb 2004
    Jaja het is bijna zo ver de 2de D3D.

Morgen gaan we er weer een plezante dag van maken en hopelijk goed weer.

Greetz Didier

6. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    YES.... kwartiertje geleden mn heli ingevlogen, gaat weer perfect worden denk ik.

7. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hallo,

Helaas, heb vandaag gehoord dat er een soort van Nederlandse kampioenschappen is. jammer dat ik het pas zo laat lees etc.

Daarom heb ik een voorstel, is het niet mogenlijk een soort e-mail lijst op te stellen van alle mensen die intensief vliegen en op vliegshows / wedstrijden altijd aanwezig zijn automatisch een e-mail krijgen. (bijvoorbeeld 1 keer per maand met een up-date)

Ik heb nog niet veel geoefend, maar zal mijn MP / NT klaar maken om binnenkort hopenlijk mee te kunnen doen.

Groeten
    Roel

8. remie

remie

Lid geworden:
    8 apr 2004
    wees gerust!

op 8 juli is er nog eentje in venlo!

9. Marcel

Marcel

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Eeeehhhh... de meeste helivliegers die intensief vliegen die zitten ook intensief hier op het forum :wink:

10. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hoi inderdaad,

Maar ik persoonlijk vind een draadje dat zo lang is altijd lastig en on-overzichtelijk te lezen. Maar dat is mijn mening.
    Ik zal het eens goed gaan volgen.

Groeten
    Roel

11. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi Roel,

Je kunt informatie vinden op www.Dutch3D.org

Gewoon inschrijven voor Venlo dus en meedoen!

Groeten,

John.

12. r_heliman

r_heliman

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Hoi John,

Moet ff kijken of dat gaat lukken, mijn vriendin is dan net weer voor 3 weken in Nederland, maar ik heb wel gezien dat figuren tot en met klasse 1,5 gewoon moet lukken.

Ik zal ff kijken of het gaat lukken naar Venlo,

Groeten
    Roel

13. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi Allemaal,

Ik heb op de Dutch3D site een nieuw filmpje gezet. Het is een filmpje van de verplichte figuren van Oisterwijk (de eerste meeting).

Je kunt het vinden in de Gallery sectie van www.Dutch3D.org.

Groeten,

John.

14. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Oisterwijk was de 2e meeting John!!!

15. nando v. arnhem

nando v. arnhem

Lid geworden:
    10 nov 2004
    Laurens, eerst kwam Oisterwijk en dan Zaltbommel ;) Dit filmpje was daar ook genomen

Groeten
    Nando

ps leuk dat er een filmpje op de site staat!

16. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Hmmm das alweer zo lang geleden ;-)

17. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hoi,

Dit was een filmpje van Zaltbommel inderdaad. Ik heb nog een DVD liggen met enkele de verplichte figuren van Oisterwijk van meerdere deelnemers.

Ik zal die ook nog wel op de site zetten, dat is een filmpje van 15 of 20 minuten of zo.

Groeten,

John.

18. jvsjvs

jvsjvs Guest

Hmm,

Dat DVD'tje is 1GB :)

Wellicht dat ik het een keer wat kleiner kan maken, dit gaat uiteraard niet :pc:

Groeten,

John.

19. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Te koop zetten voor een redelijke prijs?

20. Raptor Rulezzz

Raptor Rulezzz

Lid geworden:
    2 mei 2004
    Afmelden

Ik wilde me bij deze even afmelden voor de wedstrijd van zaterdag in Venlo. Het probleem is namelijk dat ik geen helicopter heb die naar mijn zin vliegt... en de enigste die dat wel deed ging zaterdag kapot.

Het is wat met mij en wedstrijden. Vorig jaar ging ik naar de 3D masters en toen ging 1 motor vaag doen (en toen kapot) tijdens de set manouvres en de andere motor kreeg een losse koelkop tijdens de flight to music.... en deze moest toen ook de freestyle nog doen :|

Anyway, allemaal ellende dus... en dit keer wat het ook weer raak.

Zie foto's:

De koppeling is gebroken en tussen de koelfan gekomen.... koelfan kaal, koppeling kapot. Dit gebeurde afgelopen zaterdag.

Nu zul je denken, die had je dus kunnen maken. Nou dat dacht ik ook.
    Budd gemaild om een nieuwe fan -->> zou die maandag direct opsturen.
    Maandag bij rcheliparts een nieuwe koppeling besteld.

Vandaag is het woensdag en nog geen koppeling en koelfan gezien... morgen mag ik gezellig werken van 8 tot 21 uur (student, vakantiewerk) en vrijdag van 8 tot 16:30uur. Vrijdagavond weer naar mn vriendin.
    Kortom het word niks.

Sorry mensen!! volgende keer beter, de goden zijn tegen mij :?

Richard :|

ps. Zondag kom ik waarschijnlijk wel even buurten met de T-rex en heel misschien zaterdagavond ook....

Deel Deze Pagina