DAF TurboTwin 2

Bedankt Raymond :proost:

Ik denk dat de truck redelijk af moet zijn tegen het einde van het jaar , maar dat heb ik al vaker geroepen ...het is mogelijk zal ik maar zeggen ;)

Zit nog te twijfelen of ik de oude (zoals in 1987) of nieuwe spiegels (zoals die er nu op zitten) er op gaat zetten , dus heb alvast een beginnetje gemaakt met de achterkant :p

full

full

Groet,
Marcel

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is zo ;)

Vind de nieuwe wel wat mooier , maar ga toch voor de oude. zonder dode hoek- en trottoir spiegel.

7033902.jpg

full

Weer wat verder met de achterkant gekomen en de banden passen er precies in :D

Straks de lampen en de hijsogen er op maken en op het chassis monteren.

full

full

full

Groet,
Marcel

Omdat ik niet van een tekening af bouw en ik niet alle maten heb opgemeten of kon meten , kan ik dus soms meerdere keren iets opnieuw in mekaar plakken... zo ook dit keer.

Je zet het er op en ziet dat er iets niet klopt... foto er bij en snijden maar weer tot dat het goed is :D

full

Groet,
Marcel

dus een kwestie van ,zoek de verschillen tussen model en fotoos :D:D:D
maar heeft u niet een 1:50 modelletje als 3D voorbeeld ??!!

@ Markioo : modelletje heb ik wel van portegies , maar dat lijkt nergens op... het is geen WSI zal ik maar zeggen ;)

@ Piet : bedankt :D

Hallo ,

Na een avondje boren en buigen zijn de opstapjes klaar :p

full

Ze zijn inmiddels iets mooier afgewerkt en gemonteerd ;)

Ook is het begin gemaakt met de spatborden, moet nog een beetje passen en meten maar dat komt wel weer goed...

full

Groet,
Marcel

een gekke vraag als hij klaar is met de tijd durf je er dan ook mee te gaan rijden ? het word wel een plaatje van een echte dakar truck petje af !

Grt Ivar

directe link http://www.italtradingstore.it

je kan je aanmelden dan krijg je pas de prijzen te zien , dit even gedaan om de prijs te controleren

wel een leuke winkel mat al de oude rc ital rally cars

voor ander taal site , rechts boven in kan je door op de engelse vlag te drukken dan word de site deels engels

en nu weer on topic anders word dit bouw verlsag vervuilt en da's zonde.

grt Ivar

Laatst bewerkt:
@ Ivar : bedankt :D Ik durf er wel mee te rijden , maar ga er niet gek mee doen ;)

@ Markioo : Ik had 'm al gezien en het model is herkenbaar , maar lijkt niet op het origineel helaas...

Vandaag weer verder gegaan met de spatborden en ze zijn eindelijk klaar. Nu kan ik me concentreren op de details zoals ruitenwissers en scharnieren :D

full

Groet,
Marcel

Bedankt :D

Zag toevallig gisteren een hele mooie R/C 1:15 DAF 2800 staan in de truckstar, dat leek net een echte...

M'n DAF is gelukkig nog niet gespoten dus ik ga nog beter m'n best doen wat betreft de details na het zien van dit model...

Maar bedankt voor het compliment!

Bedankt :D

Zag toevallig gisteren een hele mooie R/C 1:15 DAF 2800 staan in de truckstar, dat leek net een echte...

M'n DAF is gelukkig nog niet gespoten dus ik ga nog beter m'n best doen wat betreft de details na het zien van dit model...

Maar bedankt voor het compliment!

Hallo Marcel,

Ja, de DAF 2800 is niet te onderscheiden van een echte 1:1

Supermooi nagebouwd, echt heel natuurgetrouw !

Back