dan maar hier de B24

Discussie in 'Speedboten' gestart door ovipetje, 18 aug 2002.

  1. Mario's RC Models

    Mario's RC Models

    Lid geworden:
    11 aug 2002
    Berichten:
    225
    Locatie:
    Baarn
    Hoezo 2 Rondjes, doe voor mij maar 7 tot 10 minuten pure fun and high speed, en dan nog eens naar de kant komen, no probleme, dus no bal boat for me. Only Bad bad bad 24 with 70,5 km/h on elektro (MHZ B24 1.13m, on 30 cells) en 49 km/h met de graupner versie op 2x12 cellen.
    tenzij je inderdaad slechte cellen gebruikt, maar daar heb ik tot nu toe nog geen last van.
    Hoelang kan jij varen,en met wat voor cellen en hoeveel vaar jij Ovipetje?
     
  2. ovipetje

    ovipetje Guest

    mijn pa heeft wat in elkaar geknutseld, ik moet nog een paar goede 9,6 paks kopen, of 2 12 volt paketten ombouwen naar 9,6...... of gewoon een 9,6 volt motor inbouwen en met 12 gaan varen, maar daar ben ik nog niet over uit, vandaar, nee nu vaar ik 5 min vol speed, en dan wordt het minder, en dan meestal maar de kant op zoeken.
     
  3. ovipetje op tilt

    Hee ovipetje

    Denk je alles gehad te hebben begin ik me er ook nog eens mee te bemoeien, maar goed. Wij hebben zaterdag ook eens op 9.6 gevaren en dat beviel eigenlijk wel. Als jij woensdag ook eens komt dan zullen we eens zien wie het hardst en vooral het langste kan varen.

    Maar ik waarschuw je, zaterdag moesten we stoppen omdat mijn zenderaccu eerder leeg ws dan mijn vaaraccu. :twisted:
     
  4. ovipetje

    ovipetje Guest

    o nee he

    ben jij hier ook al,

    nee woensdag ben ik er ook weer niet, ajax moet spelen, en dan ga ik niet naar de club zoals je inmiddels wel zal weten. volgende week misschien, enne we zullen het zien wie de snelste is enne tempo teld en niet uithoudingsvermogen :twisted: :twisted: :twisted:
     
  5. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.684
    Locatie:
    Salland
    Stoppen? Zenderaccu leeg?

    Welnee, hij moest gewoon stoppen omdat hij het gras nog moest maaien... :p

    roel
     
  6. ovipetje

    ovipetje Guest

    ja iemand moet het doen

    ik denk dat we gewoon een geit moeten kopen, scheelt eeen hoop werk, normaal ben ik er wel om te maaien, maar ja als ajax speelt op woensdag zit ik lekker voor de buis :proost:

    en ach anders ga ik wel gemeen varen, lekker afsnijden enzow, het wordt tijd dat alles het water uit gaat, hebben we tenminste vrij baan :twisted: :twisted: :twisted:
     
  7. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.684
    Locatie:
    Salland
    boeien en ijsberg zijn het water al uit...

    ... dus je hebt vrij baan.
    Kor en ik hebben spierpijn. Met name de ijsberg-verankering zat muur- en muurvast!
    Maar goed, er kan weer gerost worden.....

    Pappie
     
  8. ovipetje

    ovipetje Guest

    hebben jullie je zaterdag uitgeleefd

    zozo dus alle boeien zijn weer op het droge, mooi mooi mooi
     
  9. B 24

    Hee mario

    Ik ben ook in rosmalen geweest, met ovipetje mee, ik heb inmiddels ook mijn eigen B 24(zie het artikel in de nieuwe kwiklink). Ook heb ik jou zien varen toen die van jou de eerste keer omsloeg. Ik was ook dat ventje wat bij de zenderbewaking zat. Maar goed, dat ideetje van een wedstrijdje tussen een paar b 24's lijkt me wel leuk, alleen heb ik de standaart uitrusting erin liggen dus veel kans maak ik niet.

    groetjes, Kor
     
  10. Ik had inderdaad spierpijn,

    Maar dat was niet van het grasmaaien, maar van het inhouden van m'n gasknuppel. dat duurde ook zo verekte lang

    kor
     
  11. Hee mario

    Ik ben ook in rosmalen geweest, met ovipetje mee, ik heb inmiddels ook mijn eigen B 24(zie het artikel in de nieuwe kwiklink). Ook heb ik jou zien varen toen die van jou de eerste keer omsloeg. Ik was ook dat ventje wat bij de zenderbewaking zat. Maar goed, dat ideetje van een wedstrijdje tussen een paar b 24's lijkt me wel leuk, alleen heb ik de standaart uitrusting erin liggen dus veel kans maak ik niet.

    groetjes, Kor
     
  12. ovipetje

    ovipetje Guest

    jajjajajajaj

    :jos:
     
  13. Mario's RC Models

    Mario's RC Models

    Lid geworden:
    11 aug 2002
    Berichten:
    225
    Locatie:
    Baarn
    Ahh nu weet ik wie je bent, ik kan het gelijk weer voor mijn geest halen. Wat die snelhied betreft, alles komt met de tijd. Het vervolg project van de b24 is nu ook alweer in volle gang, ga nu proberen om straks rond de 85 a 90 te halen met zijn nieuwe broertje de B28. en tussen tijds ook nog eventjes de B24 een goede revisie geven. 1 ding is zeker, met het spectakel in zwolle ben ik er ook weer bij, en hoop volgend jaar op in Rosmalen ook weer mee te kunnen varen.
    Maar als we een keertje gezamelijk gaan varen met nog meer b24 eiegnaren, dan neem ik natuurlijk ook onze graupner versie mee, om ook nog een beetje competitie te houden, anders is het inderdaad voor de rest ook niet leuk.
    We moesten maar eens wat afspreken.
     
  14. B-24

    Wat Zwolle betreft ben ik er ook bij met waarscheilijk mijn hele zaakje, en misschien komt er ook nog een B-28 voor ons.
     
  15. ovipetje

    ovipetje Guest

    nee toch?? Kor wil je het dan zo gaan spelen he een B 28 dam

    kwijl kwijl.......

    wacht maar tot ik ooit rijk ben............en geen student meer:p
     
  16. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.684
    Locatie:
    Salland
    Veeg dat kwijl maar uit je mondhoekjes....

    Ga liever eens studeren! 8O
    Met al jouw (Quote) "vervelende studentenfeestjes" duurt het nog jáááren voor je student - af bent.
    En daarna nog rijk worden??? :lol:
    Tip: Word veiligheidskundige! Je wordt er niet zo rijk van, maar je hebt wel gelegenheid om bootjes te bouwen! :wink:

    Enne.... Kor was wellicht wat voorbarig met z'n B-28. Eerst zien dan geloven :!:

    Bis Morgen, am wasserfluBen Babylons! (Bekend koraal van Johann Sabastian Bach)

    Roel.
     
  17. ovipetje

    ovipetje Guest

    jaaaaaaaa

    ja als het ff meezit ben ik eindelijk in staat ook weer eens te kijken hoe het op de club is, want ik had officieel een vergadering maar die is tot nader order uitgesteld dus ik denk dat ik je morgen wel weer zie,

    maarre nog een jaartje dan ben ik klaar als alles tegenzit....... dus we shall see, tja zo'n luizen baan als jou zal lastig te vinden zijn :twisted: :twisted: :twisted:
     
  18. Als je nou gewoon zo'n baan vind als ik :?
    Da's 1 keer in de week even rond walzen in zes vlaggen met een onderbetaald salaris. oh ja school, dat heb ik ook nog, ach dat mag geen naam hebben :xmas:

    Kor
     
  19. ruud48

    ruud48 Guest

    Ga maar vast ongerust worden kleintjes

    want................


    ik ben ook in het gelukkige bezit van een B24 maar dan de bouwpakket versie en twee motoren.......... dus bereid je maar vast voor want ik race jullie er uit Kor en ovipetje


    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol:
     
  20. eerst zien dan geloven ruud
     

Deel Deze Pagina