dankjewel Sinterklaasje !!!!

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door Jaap Gaasbeek, 3 dec 2006.

1. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Ha Paul,

Jij bent snel, enne oeps das een grote foto !!! ik kon gelijk men bril af doen hhihi, ja er zijn wel overeenkomsten zo te zien.

2. salamander

salamander

Lid geworden:
    7 feb 2003
    HOI jaap,

Heb net nog even op google gezeten.

EN het is heel zeker een gleichauf F-16.
    Maar dan gebouwt met een spiderjets conversion-kit, en niet het originele pakket wat gleichauf verkoopt

Of je nog aan spullen kan komen weet ik niet. Want gleichauf bestaat niet meer.

Maar mocht je nog een koolstof of doorzichtige cockpit nodig hebben. Ik heb een kennis die heeft een mal van de cockpit voor een firebird (een turbine-trainer) maar de neus van deze firebird is een copy van zo'n gleichauf F-16

succes groeten Paul

3. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Ha Paul,

Bedankt alvast voor de genomen moeite ik wacht even een reactie van Richard af die wist ook nog een adres voor onderdelen, ik heb een deksel en een cockpit nodig.

Ook een Gerald Rutten weet het nodige over een F16, mocht je dit lezen Gerald graag je info aub.

Ik denk persoonlijk dat ik er alles maar eens uitsloop en alles volledig opnieuw inbouw, dan heb ik ook zoals ik het hebben wil.

Alles kost een paar eurie`s maar dan heb je ook wat en dan wil ik het ook goed hebben en ben je niet zoveel jaar bezig en heb je nog oude soms gekregen troep wat niet werkt, dat is prutswerk en dat wil ik al helemaal niet, dan moet het maar wat kosten toch!!.

De verkoper zei dat deze F16 van aviation- design was.

4. Richard Branderhorst

Richard Branderhorst

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Japie,
    Nee, zo te zien is het geen SJ F16, diverse zaken zoals canopy, staartstuk, zijn behoorlijk anders.
    Ik zal nicolaas even inseinen, da's de maker van SJ

5. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    hoi Richardje hihi

Fijn dat je reageert en wacht op een verdere reactie van je.

Ik hoor wel van je

Deel Deze Pagina