ik weet niet wat er toen fout gegaan is, wellicht een punt verkeerd ingevuld, maar ik ben ook maar een mens he Dit jaar zal ik beter mn best doen!
aangezien ik nog geen antwoord heb gehad Is er nog behoefte aan een scoreteller? Omdat ik me niet echt kan voorbereiden en alleen in rotterdam uberhaupt zou kunnen vliegen(geen vervoer), doe ik liever de score.
Beste allemaal, Vanaf heden zijn alle programma's (zowel de aresti's als de beschrijvingen) te vinden op f3p.nl Het C-programma is zoals eerder aangekondigd ongewijzigd Het B-programma kent een figuur meer dan eerder aangegeven. Het betreft hierbij de vierkante lus. Het A-programma zoals eerder aangegeven via de aresti. Succes allen met trainen en tot 15 November in Rotterdam P.s. nog niet iedereen die aangeeft mee te gaan doen aan de competitie heeft zich al officiel aangemeld. Groeten, Jeroen
Hey Martijn, Volgens mij werkt mijn mail prima (jeroenvangog apenkrulding hotmail.com) Mocht het niet lukken kun je me ook een PBtje sturen. Graag even de volgende gegevens vermelden: -Naam, adres, woonplaats, tel-nr -geboorte datum -Welke klasse(en) je wilt vliegen -Frequentie -KNVvL lidmaatschap nummer -Welke dagen je komt Groeten, Jeroen
Even weer een update, Ook de derde wedstrijd is nu rond met de zaal. 24 Januari in Loon op Zand Dus alle wedstrijd dagen zijn nu bekend evenals de programma's. Succes iedereen met trainen en tot de eerste wedstrijd in Rotterdam.
Hoi Fabian, Je hulp wordt met waardering aangenomen. Fijn dat je de scoreverwerking weer wilt doen in Rotterdam. groet Job
C-programma Ik heb ff een vraagje over de cirkel rugvlucht in het C-programma. Het is de bedoeling deze zo natuurlijk mogelijk te vliegen dus met gebruik van ailerons. ik heb opgevangen dat deze dit jaar miss ook op richtingroer gevlogen mag worden hoe zit zit nu precies ? Ow enne trouwens ik ga ook voor de laatste plaats lolzzzzzz
Of het dit jaar verandert weet ik niet (lijkt me niet) maar voorheen moest je echt de vleugels scheef houden tijdens de cirkel. Puur op het rudder vliegen mocht dus niet. Grt.
Inderdaad, een beetje "inbanken" schuinhangen is zoals de voorschrifen. Lees anders ook dit draadje eens door: f3p-c-figuur-horizontale-circel-rugvlucht