Datums en locaties indoor vliegen

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Niek, 2 sep 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.DEPRON

Mr.DEPRON Guest

piper cubjes

NIEK ? zijn m'n Piper cubjes ook welkom

2. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Ja, tuurlijk. PM me even, dan kan ik je een e-mail adres of telnr doorgeven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Wel uit de buurt blijven van mijn tere rogallootje graag... :)

3. MarcelB

MarcelB

Lid geworden:
    9 sep 2002
    LET OP , BELANGRIJK !!

De faciliteiten in Drachten blijken niet optimaal te zijn.
    - Er kan +/- 30min. per 1,5 uur worden gevlogen.
    - Het is erg koud +/- 5 graden.
    - Alle paardebak opstakels staan in de bak.
    - De toeschouwers zitten in het verlengde van de baan.

Al met al een risico voor je materiaal.

4. :D :D :D :D

de buslading lipoly's is eindelijk gearriveerd dus ik ben er bij morgen in alphen, ben erg benieuwd. wie gaan er nog meer?
    groetjes tobias.

5. Niek

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Arjen en ik hebben zich al kleumend redelijk vermaakt in Drachten.

Vooral de onverschilligheid van de div ruiters, zo van het is onze beurt, terwijl wij staan te vliegen komen ze zomaar dezelfde ruimte binnenwandelen, en dan moet je maar ergens snel even onbeschadigd zien te landen zonder paard of ruiter aan te vliegen... (op meerdere manieren uit te leggen..)

Sorry Theo, wij zijn er morgen dus ook weer in Alphen, als eea wil lukken ivm het weer (ijzel?)

6. R_R_R

R_R_R Guest

Is het echt zo erg daar ??????
    Ik was van plan er morgen heen te gaan maar kan nog een ander adres invoeren in de navivigator !!!!!!!!!!

7. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

O jee wordt het weer druk in Alphen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dacht ik stiekem te kunnen oefenen en nu komen ze toch allemaal kijken/vliegen.

8. Didier

Didier Guest

Het lijkt me wel eens leuk om te kijken naar indoorvliegen.
    Mogen "kijkers" ook komen kijken, hoe laat begint het en waar in Alphen is het precies?
    Het zal wel ergens staan in de Forum maar ik kon het niet zo snel vinden.

9. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

10. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Zijn er naast Veendam nog meer locaties waar op een avond door de weeks indoor wordt gevlogen?

11. Mr.DEPRON

Mr.DEPRON Guest

indoor

Geen probleem,......
    als er voldoende animo is kan ik voor door
    de week zo een halletje regelen in Almelo
    Dus laat maar horen.....

ps Zondag avond Almelo van 19.00 tot 22.00 uur

12. Arjen van Viegen

Arjen van Viegen

Lid geworden:
    19 aug 2002
    Komt er komende zondag nog iemand in Almelo?????

13. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Nee, morgen naar Bochum om daar te vliegen bij onze oosterburen. En daar ook weer nieuwe contacten op te doen.

14. Dick

Dick

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Jazeker, de vaste kern kan op gerekend worden. Wel komen wij en wat anderen misschien iets later vanwege een eerder op de dag bezochte indoor meeting in Bochum (Duitsland)
    http://www.modellflug-bochum.de

15. wel jammer dat groningen en almelo zo verdomde ver weg zijn, ik zou heel graag willen komen maar vanuit delft zijn die afstanden me gewoon echt iets te groot, ik ga maar eens kijken of er hier in de buurt niet een halletje te vinden is, naast alphen en leiden dus...
    groetjes tobias.

16. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Helaas Bochum viel iets tegen telkens blokken van een half uur vleugelvliegtuigen en helicopters en tussen door van die langdradige wedstrijden.

Op model gebied was er eigenlijk niet veel bijzonders enkele Ultimates en 3d modellen voor indoor maar alles vloog daar met brushless en 8 cellen of meer dus vermogen te over. Ook modellen als de Stubenfliege waren aangedreven met brushless motoren waardoor het geen echte slowflyers meer zijn (starten op campingtafeltje en dan direkt rechtomhoog tot aan het plafond was geen probleem.

Ook wat betrefd de kunstvlucht doen wij eigenlijk niet echt onder voor die mannen die ik daar gezien heb. Als wij van die brushless motoren op onze modellen zetten kunnen wij waarschijnlijk ook langere tijd Hooveren.

Wel waren er ontzettend veel heli's naast de Picolo's en de Hornets waren er ook enkele grotere heli's. Zodra zij de zaal inkwamen waren wij (R_R_R, Marrior en Theo Coenen en zoon) en enkele van de Guru's (Jurgen Heilig en Armin Mangelmann (MAMO))gelijk uit de zaal weg.

Voor foto's moeten we wachten op Marrior die heeft foto's en ik geloof ook filmpjes gemaakt van de modellen.

17. Tanja

Tanja Guest

Daar ben ik het helemaal mee eens. Arjen is zondag avond "eventjes" naar Almelo geweest. Hij was pas om half een 's nachts thuis en om half zes staat hij weer op. Voor mij wordt dat toch een beetje te laat.

Maar ik ben bang dat er verder in de omgeving Delft geen indoor vliegen is. Als iemand iets hoort dat het er wel is, wil ik het graag weten, want dan wil ik daar ook graag eens heen. Bodegraven ligt niet zo ver uit de buurt van Delft.

18. Mr.DEPRON

Mr.DEPRON Guest

data almelo

in Almelo staan voor volgend jaar nog 2 zondagavonden gepland
    (zie forum ??)
    ik probeer deze te verzetten naar de zaterdagen er voor
    (zoals laatst !)

later meer ........... :xmas: :xmas: :xmas:

19. even peilen wie gaat er zondag a.s. indoor vliegen in nieuwegein (09:00-13:00)?? ik ben er nog nooit geweest maar deze is voor mij tenminste enigszins in de buurt...
    groetjes, Tobias.

20. Niek

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Ik ben er een keer geweest, maar gezien het gebrek aan breedte en hoogte, en een hoop stofrommel, voorlopig even niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina