tja als je alles blijft verkopen LOL dan gaat dat er zeker inzitten gr raf die nog wel aan het bouwen is
Nou, de lafayette gaat van eigenaar veranderen. Binnenkort maar eens de Akula klaarmaken... (optisch alleen, de techniek is al klaar...)
nee maar doe maar een dikke jas aan mijn gedacht de tenten komen mee zodat we zeker wel uit de wind staan http://www.meteobelgie.be/index.php?option=com_static&staticfile=forecast-day.php&Itemid=53&day=6 volgens deze berichten een 6 à 7°das dus lekker fris gr raf
Ziehier een heel aardige uitnodiging voor een vaardag in een zwembad. Ik wist niet eens dat die foto genomen was! Nu moet ik toch maar eens overwegen daar weer in 7 uur heen te rijden! Kom je ook? Freek
Deze al gezien ? voor de volledigheid dan maar : [184127] modelbouw-evenement-niks-anders-plannen-op-13-september-2013-a
hallo voor zondag voorspellen ze 10° dus het gaat niet echt koud zijn LOL maar doe toch maar een dikke trui aan gr raf
komen er subs naar het Autotron ? ik ga er waarschijnlijk toch wel heen. dit is bijna een thuiswedstriijd
als "WE" gaan, dan wel ;-) met andere woorden, ik denk dat we vast wel welkom zijn. Ze zijn nog druk bezig dit van de grond te trekken. de vorm staat nog niet vast.
Ik heb via MbA al een tijdje terug contact gehad met de organisatie, men zal zeer blij zijn als er een delegatie met subs aanwezig zal/kan zijn! Ik ben er zelf sowieso een aantal dagen op de MbA stand, maar kan de subs natuurlijk ergens anders 'parkeren'.. De organisatie is trouwens zeer professioneel, het wordt allemaal groot aangepakt! Hieronder de link naar de officiële promo. Is wat commercieel getint, maar geeft wel een goed beeld van wat men van plan is. (video presentatie afspelen) Hobby XL - Libéma Zakelijk Als er interesse is open ik een nieuw topic om zaken te inventariseren en verder te stroomlijnen.
Inderdaad ben ik naar Gossau gereden: 7 uur regen onderweg, maar een uurtje regen tijdens het varen en toen klaarde het op. Erg gezellig met oude bekenden! Meerdere Typhoons, Akulas en Oscars voeren rond! anderhalf uur gevaren en accu was nog niet leeg! Freek
Heren, Terugkomend op de melding van Hobby XL in Rosmalen; dit gaat helaas NIET door. Er is datzelfde weekend in Duitsland een groot vlieg gebeuren waardoor een aantal grote fabrikanten niet aanwezig kunnen zijn, en men het niet rond kan krijgen. Hobby XL is nu doorgezet naar 2014.