De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik heb humeur. Ja, het is maandag. Wat dat ermee te maken heeft weet ik niet. Ben net lekker begonnen aan wederom een feestelijke werkweek van 4 dagen om even tot rust te komen na een weekend intensief hobbyen.

Ik heb ook humor, maar schijnen jullie niet te kunnen bevatten.

En Rhelie: doe dat hek nou eens achter je dicht!

Welkom terug Bert !

Dank je :D

Nou... een beetje beduusd.... Want ik geloof dat Roel zojuist een order gegeven heeft die er op neer komt dat ik mijn lieve echtgenote een beurt zou moeten geven....

Niet dat ik daar een order voor nodig heb, maar ik geloof wel dat dit van dhr Ijzervreter een klein beetje boven zijn rang gaat.... Ik geloof niet dat hij gewone burgers dergelijke opdrachten mag geven....

Ja, die inderdaad. Grammatica dus.

Ik begrijp jouw aversie van schoolmeesters. Jij lette nooit op en stond dus altijd op de gang. Ook bij de werkwoordspelling.

Tssssssss.... Zoiets heet een extra "harde return" of, in typografenjargon "een extra witregel".
Spaties zijn die handige openingen tussen woorden,...........

Een witregel is natuurlijk alleen maar een hele grote spatie. Ik had het natuurlijk kunnen hebben over 'twee alinea's', maar dat was geheid verkeerd begrepen. Gezien de reactie is mijn bedoeling nu echter goed overgekomen. Missie geslaagd.

Ik heb ook humor, maar schijnen jullie niet te kunnen bevatten.

:feli:

... Want ik geloof dat Roel zojuist een order gegeven heeft die er op neer komt dat ik mijn lieve echtgenote een beurt zou moeten geven........
Assuption is the mother of all fuckups.

Baggeraar zei:
Je bent nog blauw zeker, dat je het hier voor wit aanziet?
Je moet je beeldscherm eens kalibreren. Puf helpt je wel een handje. Of het de goede richting is, weet ik niet, maar...

Assuption is the mother of all fuckups.

Dan doe ik dat wel, Harm....

Buiten dat het "assuMption" is (van "to assume") is dat natuurlijk een volkomen nutteloze opmerking....

To assume, is iets geheel anders als "ik geloof".... Daar moet je het maar eens met mevrouw IJzervreter over hebben, die kan jou dat denk ik háárfijn uitleggen...

Heren, een typfoutje maakt iedereen wel eens. Om daar nou zo'n drukte om te maken.....tjongejongejonge tjonge, er zijn wel belangrijker dingen in het leven om je druk over te maken.

Laatst bewerkt:
Dat had ik expres ingesleuteld
Wat krijgen we nu? Een beetje lopen klussen in mijn wijk? Gaat het zo slecht in de bergbeveiligingsbranche, dat men een beetje zwart moet gaan liggen lopen bijbeunen om de eindjes aan elkaar te knopen?
En dan ook nog het prachtige beroep van leutelaar door het slijk halen door het verkeerd te spellen!

Wees nu maar gewoon blij dat hij er geen leuteraar van gemaakt heeft.
Niemand deed dat. Daar zijn vrienden voor.

Tjo dat een lettertje z'n verschil maakt, we hebben dus een leutelaar en een leuteraar op de Berg, die laatste alleen op BBQ's want hier schitterd hij weer door afwezigheid, niets mis mee hoor.

En dan hebben we nog de "de neutelaar"
Nee Puff, niet alleen jij.

Laatst bewerkt:
Wie niet Erwin? Ohh Harm, die drinkt thee.
Daarom is er een Bergslijterij, zaakjes lopen prima, geen klagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back