Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*er over denkt om een frietkot te openen op De Berg*
Bij nader inzien laat ik die frietkot maar zitten. Een Nederlandstalig karaokecafe lijkt me dan wel weer leuk. En dan naast de Wok-In .......
Roel met wat muzikale begeleiding
Bahbahbahbah bah. Wat een misselijke vriendjespolitiek. Mijnheer Burpmans mag op de meest ernstige manier offtopic gaan en dat blijft gewoon staan.
Kijk eens, dat het bericht van hobbyist is verwijderd vind ik prima. Moet-ie zich er als buitenberger maar niet tegenaan bemoeien, al had-ie natuurlijk wel 100% gelijk. Als je echter op een vriendelijke, voorkomende manier het beheer er op wijst, dat er ontoelaatbare postings (*) worden geplaatst mag je toch verwachten, dat er iets positiefs mee wordt gedaan.
In offtopic posten is 'ie inderdaad erg goed ja, maar of je hem daarom nou een veer in zijn r**t moet steken?De betreffende mod ... hanteert de regels van offtopic posten uitmuntend.
Opschepper!Ik denk
Tuuuuurlijk.met een onbevooroordeeld oog
De MBF-Berg heeft inderdaad zijn eigen standaard. Deze kan als voorbeeld dienen voor het hele buitenbergse. Het wordt zeer op prijs gesteld als buitenbergse moderatoren en overig hier rondzwalkend volk zich hieraan conformeren of - liever nog - zich in het geheel niet bemoeien met de MBFB-zaken en er alleen maar van proberen te leren. Zwaaien zullen we trouwens oogluikend blijven toestaan, maar dit terzijde.Dat dit niet geheel conform uw standaard is kan ik helaas niets aan doen
Belgenmoppen s.v.p. in het moppentopic.De betreffende mod heeft in korte tijd echter al veel geleerd
Hier op de MBF-Berg? Daggutnie! Tenzij je het plegen van subversieve activiteiten daartoe rekent. Even een opsomming: heeft hier in het verleden zonder vergunning een Belgisch frietkot proberen te exploiteren. Was toen ook van plan een huis voor een bepaald soort dames te openen. Heeft ook nog recent plannen gehad om de zaak hier op te blazen. En dan het ergste van alles: heeft meermalen geprobeerd aan ons dat Maaswater, dat ze J*piler noemen, op te dringen.hanteert de regels van offtopic posten uitmuntend
Met dat frietkot wat daar al zit, naast of met de >>Regels & voorwaarden<< van dit voor enkele dagen terug nog zo mooie forum is dat onmogelijk.In offtopic posten is 'ie inderdaad erg goed ja, maar of je hem daarom nou een veer in zijn r**t moet steken?
En dan het ergste van alles: heeft meermalen geprobeerd aan ons dat Maaswater, dat ze J*piler noemen, op te dringen.
Hier moet ik je gelijk in geven.
Laat ik het nog maar eens een keer schrijven, want blijkbaar hebben de slechtlezers het nog steeds niet door: om je hier op de MBF-Berg te kunnen vestigen zul je eerst de inbergeringscursus met goed gevolg moeten doorlopen. Daarvoor dien je onze roemrijke geschiedenis te bestuderen vanaf blz. 20 van het eerste deel van dit epos. Vervolgens wordt daarna het examen afgenomen door Botter, die tijdelijk niet beschikbaar is. Het kan dus wel even duren voordat we te horen krijgen of het allemaal is gelukt..
Wat probeer je ons hier nu eigenlijk duidelijk te maken? Ik haat raadseltjes. Die rottige Sudoku dingen vind ik nog veel erger maar dat is ook weer een beetje off-topic dus daar zal ik niet op door gaan.Bovendien verdraagt Deesel geen dronkemans gelal. Dat heeft op hem het zelfde effect als het noemen van de naam 'Arjan'.
Over off-topic gesproken,
(accoord, zodra hij de fles heeft bemachtigd vliegt hij me naar de keel als ik in de buurt kom maar dat horen honden te doen, eigendom beschermen, dus dat zegt niks over mij)
Wat probeer je ons hier nu eigenlijk duidelijk te maken?